چهره هاسلبریتی ایرانی

افسانه پاکرو با چشمان بسته + عکس

مجله اینترنتی کولاک: افسانه پاکرو بازیگر ۳۶ ساله ایرانی متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره است. افسانه پاکرو تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

افسانه پاکرو فعالیت هنری اش را در عرصه بازیگری در سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم سینمایی محکومین بهشت آغاز کرد اما با بازی در فیلم سینمایی رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده پا به عرصه شهرت و محبوبیت گذاشت. هم چنین سریال در مسیر زاینده رود سکوی پرتاب وی در عرصه تلویزیون و در میان مخاطبین تلویزیون بود.

افسانه پاکرو یک خواهر و یک برادر نیز دارد. علاقه بیش از حد او به خواهرش سعیده باعث شده است تا او از ازدواج کردن منصرف شود و تنها در صورتی تن به این کار می دهد که دو برادر به خواستگاری او و خواهرش بروند تا با ازدواج کردن این دو از یکدیگر جدا نشوند.

 

افسانه پاکرو بازیگر نقش دلارا در فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان

 

افسانه پاکرو در اینستاگرامش نوشت:
چشمانم را که میبندم ، آسوده میخوابم. چرا که هیچ دینی، هیچ بدهی به هیچ کسی در این دنیا ندارم. تا جایی که توانستم، دانسته ، دلی را نشکسته ام. بی وفایی ، بد عهدی نکردم. پای هر حرفی که زدم ایستادم و همیشه هم با آرامش زندگی کردم. بدا به حال کسی که چشمانش را که می بندد آسوده نمی خوابد. یا بدتر به حال کسی که به آسوده نخوابیدن عادت کرده و خودش هم نمیداند.
افسانه پاکرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا