چهره هاسلبریتی خارجی

اقدامات کیت میدلتون برای رفع حالت تهوع بارداری

مجله اینترنتی کولاک؛ ترجمه پردیس کیانی: همه ی ما زندگی پر مشغله ای داریم، و زمانی برای در بستر بیماری ماندن نداریم اما گاهی اوقات شما نیاز به استراحت دارید و باید استراحت کنید و اگر شما جای پرنسس کیت میدلتون باشید در این هنگام چه می کنید؟ پرنسس کیت میدلتون با وجود داشتن حالت تهوع صبحگاهی همه را با نمایش یک رویداد شگفت زده کرد.

 

اقدامات کیت میدلتون برای رفع حالت تهوع بارداری
اقدامات کیت میدلتون برای رفع حالت تهوع بارداری

 

با وجود حالت تهوع صبحگاهی کیت میدلتونِ باردار همراه با عروسک خرس پدینگتون که مورد علاقه دوران کودکی همه بود طوفان رقص به راه انداخت. رقص کوچولوی جذاب هنگامی رخ داد که پرنسس کیت میدلتون همراهِ شاهزاده هَری و شاهزاده ویلیام در یک مراسم خیریه به نام بعد از آن شخصیت محبوب داستان که درایستگاه راه آهن لندن برگزار شده بود شرکت کردند.

 

در کنار کودکان خیریه ی تحت حمایتشان، کیت میدلتون و شاهزاده وقت خود را با خرس پدینگتون در مراسم می گذراندند، که به گفته ی مردم، خیریه ها شامل کمک های خیریه ی آسایشگاه کودکان شرق آنگلیا، مرکز ملی کودکان و خانواده های مسافرِ قطار بلموند بریتیشِ پولمنِ آنا فرود می شد.  از زمانی که اعلام شد کیت میدلتون فرزند سومش را باردار است، او تا حد زیادی از نگاه مردم دور ماند.

 

چرا که به شدت از حالت تهوع دوران بارداری اش رنج می بُرد. از طرفی هم او به عنوان یک زن باردار پر انرژی میان مردم شناخته شده بود. کسی که در ایستگاه راه آهن همراه با خرس پدینگتون در کنار کودکان و البته مردمان دیگر می رقصد، بنابراین نمی توانست بگوید که انرژی اش از صد در صد کمتر است.

 

حالت تهوع بارداری چیست؟

حالت تهوع بارداری حالتی است که شما در روزها و ماه های اول بارداری خود تجربه می کنید، که نتیجه ی تغییرات هورمونی در بدن شماست، البته بعضی از خانم ها این حالت تهوع را در روزهای قبل از شروع  قاعدگی نیز تجربه  می کنند که ناشی از همین تغییرات هورمونی است. این حالت تهوع معمولا پس از ماه سوم از بین می رود. در بعضی از خانم ها حالت تهوع بارداری منجر به استفراغ می شود.

 

(اگر استفراغ شما بیش از حد معمول بود حتما به پزشک مراجعه کنید.)  بیشتر پزشکان فکر می کنند که حالت تهوع در هنگام بارداری نشانه ی خوبی است، چرا که به این معناست که جفتِ جنین به خوبی در حال رشد است.( البته بعضی از خانم ها ممکن است اصلا دچار حالت تهوع در هنگامِ بارداری خود نشوند و اصلا جای نگرانی نیست.)

 

راه های درمانی خانگی حالت تهوع بارداری چیست؟

شاید پرنسس کیت میدلتون یک درمان طبیعی پیدا کرده بود که بتواند حال بدش را خوب کند. بله، درسته! این حالت تهوع دوران بارداری چیزی است که شما می توانید برای آن تسکین دهنده ای طبیعی پیدا کنید و حال بدِ خود را خوب کنید. چای و دمنوش های گیاهی متعددی وجود دارند که می توانند برای شروع به آرامش علائم بیماری شما کمک کنند. بعضی از ادویه ها ممکن است برای درد و آشفتگی معده ی شما اصلا خوب نباشند اما ادویه های کمی هستند که به شما کمک می کنند معده ی ناراحت خود را آرام کنید. مانند گیاه بادیان.

 

و با آن حالت تهوع دوران بارداری چه کنیم؟ داروی ویتامین B6 می تواند به راحتی علائم بیماری شما را از بین ببرد. هر چند توجه داشته باشید که حتما قبل از افزایش مصرف B6 در زمان گفته شده با پزشک معالج خود مشورت کنید و بر طبق صلاح دید ایشان B6   را مصرف کنید. شما همچنین می توانید راه حل های درمانیِ درست و دسته بندی شده را که قبل از بارداری و حالت تهوع امتحان کرده بودید دوباره امتحان کنید، مانند: نوشیدن ماء الشعیر زنجبیلی صاف شده که می تواند حالت تهوع شما را از بین ببرد.

 

مقدار گوشت کمتری نسبت به قبل از بارداری خود مصرف کنید. گوشت زیاد حالت تهوعِ شما را افزایش می دهد. مصرف غذاهای ادویه دار،  پرچرب و سرخ کردنی را محدود کنید. سعی کنید صبح، قبل از آنکه از تخت خواب بیرون بیایید بیسکوییت خشک میل کنید و حتما به نکاتی که پزشکتان به شما گوشزد می کند توجه کنید.

 

البته باید بگوییم که مادران باردار بیش از یک حالت تهوع در زمان بارداری خود تجربه می کنند. اتفاقات جدید و    نامساعد زیادی در بدن شما رخ خواهد داد که هرگز قبل از بارداری تجربه نکرده بودید. مانند: پاهای ورم کرده و کمردرد های نامتعارف.

 

اگر شما به وزن خود اهمیت زیادی می دهید، در هنگام بارداری به طور معمول شما بین ۱۰ الی ۱۵ کیلو اضافه وزن خواهید داشت که اصلا جای نگرانی نیست شما با کمک و مشورت پزشک معالج خود می توانید این اضافه وزن را در هنگام بارداری کنترل کنید همانطور که پرنسس کیت میدلتون در هنگام بارداری هایش اینکار را می کرد.و همچنان راه حل هایی برای آسان کردن این مشکلات در هنگام بارداری وجود دارد که می تواند حالِ بدِ شما را بهتر کند.

منبع: besthealthmag

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا