چهره هاسلبریتی ایرانی

اولین عکس مهدی قائدی و همسرش + بیوگرافی

مهدی قائدی یکی از بازیکنان تیم استقلال تهران است. او متولد سال ۱۳۷۸ است. به تازگی خبر ازدواج مهدی قائدی در فضای مجازی منتشر شده است و بسیاری از افراد دوست دارند که عکس همسر مهدی قائدی را مشاهده کنند. ما در این بخش عکس مهدی قائدی و همسرش را که در شبکه های اجتماعی منتشر شده را به نمایش می گذاریم.

مهدی قائدی و همسرش

مهدی قائدی و همسرش
مهدی قائدی و همسرش

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی (زاده ۱۴ آذر ۱۳۷۷ – بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. مهدی قایدی در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی بوشهر واژگون می‌شود.

عملکرد باشگاهی مهدی قائدی

ایران جوان

قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

استقلال تهران

پس‌از درخشش وی در لیگ یک، استقلال و برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا