چهره هاسلبریتی ایرانی

اولین فیلم ریحانه پارسا بعد از ازدواج با مهدی کوشکی!

اولین فیلم ریحانه پارسا بعد از ازدواج با مهدی کوشکی مشخص شد. ازدواج این بازیگر جوان با مهدی کوشکی طی چند وقت اخیر با حاشیه های زیادی همراه بوده است. ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون که با فیلم «پدر» به شهرت رسید در جدیدترین کار خود به جمع بازیگران «رقصنده» پیوست.

اولین فیلم ریحانه پارسا بعد از ازدواج
اولین فیلم ریحانه پارسا بعد از ازدواج

این بازیگر که پیش از این بازى در «کمدى خوب بد جلف ۲» را تجربه کرده بود حالا در فیلم سینمایى «رقصنده» در کنار امین حیایى و امیر جعفرى بازى می‌کند.

«رقصنده» به کارگردانى بهمن گودرزى، در مرحله بازنویسى فیلمنامه و انتخاب بازیگر است. این فیلم در هدایت فیلم به تهیه کنندگى مرتضى شایسته و با مشارکت کمپانى p.s.f تولید می‌شود و با موضوعی کمدی به بحث پناهندگی می‌پردازد.

در این فیلم امیر جعفری و امین حیایی نیز حضور دارند. این دو بازیگر با بازی در فیلم «رقصنده» اولین همکاری خود به عنوان بازیگر را تجربه خواهند کرد. فهرست دیگر بازیگران فیلم سینمایی «رقصنده» در آینده رسانه‌ای خواهد شد.

بهمن گودرزی، کارگردان فیلم سینمایی «رقصنده» اولین فیلم خود را با نام «به دنبال خوشبختی» در سال ۱۳۸۸ جلوی دوربین برد. این کارگردان فیلم‌های «شیش و بش»، «آتیش بازی»، «ثبت با سند برابر است» و «ما خیلی باحالیم» را ساخته است. او همچنین سریال‌های تلویزیونی «ششمین نفر» و «سفر در خانه» را ساخته است.


همچنین بخوانید:

بازیگران و خلاصه داستان فیلم رقصنده + زمان اکران

مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا کیست؟ + بیوگرافی

علت طلاق مهدی کوشکی از صحرا فتحی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا