چهره هاسلبریتی خارجی

بازگشت شاهرخ خان با بزرگترین فیلم اکشن تاریخ بالیوود

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: طبق گزارشات شنیده شده شاهرخ خان قرار است با یکی از بهترین کارگردان‌های حال حاضر بالیوود، علی عباس همکاری  متفاوتی داشته باشد. شاهرخ خان بعد از مدت‌ها بیکاری و دوری از سینما پذیرفته است تا نقشی خارق‌العاده در یک فیلم اکشن بزرگ را ایفا کند. دلیل ویژه پشت این همکاری پشت سر گذاشتن پنجاهمین سالگرد فعالیت کمپانی یاش راج فیلمز در سینما است.

این کمپانی بزرگترین کمپانی فیلمسازی در هند است. اولین همکاری شاهرخ خان با این کمپانی به سال ۱۹۹۳ میلادی و به فیلم «دار» برمی گردد. درواقع با  این همکاری مشترک، علی عباس ظفر و شاهرخ خان پنجاهمین سالگرد فعالیت کمپانی یاش راج را جشن می‌گیرند.

سال ۲۰۱۹ در جشنواره فیلم ملبورن بود که شاهرخ خان از تمایلش برای بازی در یک فیلم اکشن جان دار صحبت کرد و در ادامه صحبتش گفت که امیدوار است یک کارگردان حرف او را بشنود و یک فیلم اکشن خوب به او پیشنهاد باشد. علی عباس ظفر به طور قطعی هیچ خبری را تائید و یا تکذیب نکرد. او فقط چنین توئیت کرد: «برای تمام کسانی که حدس و گمان‌هایی در سر دارند باید بگویم که در مرحله نهایی نگارش فیلمنامه خود هستم و اتفاقات مهیج پیش رو خواهیم داشت…»

طرفداران شاهرخ خان با انتشار این خبر در فضای مجازی بسیار خوشحال شده‌اند که ستاره محبوب آنها به سینما برمی‌گردد. کارگردان این فیلم تمایل زیادی دارد تا از کاترینا کایف به عنوان نقش اول زن فیلمش بهره گیرد و این خبر مورد تائید یکی از منبع نزدیک به این پروژه قرار گرفته است. کاترینا کایف تجربه بازی در فیلم‌های اکشن موفقی همچون «اک تا تایگر» را دارد و یکی از شاخص‌ترین چهره‌ها برای بازی در فیلم‌های اکشن است. احتمال به زودی اخبار این فیلم به صورت رسمی اعلام خواهد شد. شاهرخ خان و کاترینا کایف پیش تر سابق همکاری در دو فیلم را دارند که آخرین فیلم مشترک آنها «زیرو» بود. گفته می‌شود این فیلم سال‌آینده میلادی کلید خواهد خورد و در مقیاس بزرگ و سنگینی ساخته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا