چهره هاسلبریتی ایرانی

بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳ کیست؟

بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳ کیست؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگر نقش جواد جوادی یعنی روزبه حصاری در بچه مهندس ۳. روزبه حصاری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که در ایام ماه مبارک رمضان سال ۹۹ در نقش جوانی جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳ به ایفای نقش پرداخته است. روزبه حصاری (roozbehhesari) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شده است.

بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳
بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳

در مدارس تیزهوشان (سمپاد) دوران دبیرستان را سپری کرده است. دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع می باشد. دارای یک برادر بزرگتر از خودش است.

روزبه حصاری با الهه حصاری بازیگر نسبت فامیلی ندارد و صرفا تشابه نام خانوادگی دارند. روزبه حصاری از طرفداران تیم سرخپوشان پایتخت پرسپولیس است. وی

در نقش امیرعلی صدرا در سریال سلام آقای مدیر به کارگردانی و نویسندگی علیرضا توانا بازی کرد. روزبه حصاری در سریال سلام آقای مدیر ایفاگر نقش امیرعلی صدرا است و در کنار علیرضا اوسیوند، داریوش فرهنگ، آرزو رضایی، فرزین محدث، ارسلان قاسمی، نیکی مظفری، سهند جاهدی و … به ایفای نقش پرداخت.خبر-ازدواج-روزبه-حصاری-با-ریحانه-پارسا

همسر روزبه حصاری

در ۱۳ فروردین سال ۹۸ خبر ازدواج روزبه حصاری و ریحانه پارسا در اینستاگرام منتشر شد، البته بعد از اندکی هر دو اعلام کردند که این موضوع دروغ سیزده بوده است.

ریحانه پارسا در اواخر سال ۹۸ زندگی مشترکش را با مهدی کوشکی آغاز کرد و به شایعات مبنی بر ازدواجش با روزبه حصاری پایان داد.

اینستاگرام روزبه حصاری

صفحه اینستاگرام روزبه حصاری roozbehhesari می باشد.

بازیگری

دوره های آموزش بازیگری را در آموزشگاه کارنامه گذراند.

بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز نمود.

اولین تجربه حضورش در تئاتر مربوط به نمایش “این زندگی مال کیه” به کارگردانی اشکان خلیل نژاد می باشد.

با بازی در نقش علی اعلایی در سریال “یادآوری” به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل که برای شبکه آی فیلم تهیه شده بود شناخته شد.

در سریال یادآوری در کنار متین ستوده، امیر آقایی، مریم بوبانی، ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، پریوش نظریه، بهرام ابراهیمی، بهناز جعفری و … به ایفای نقش پرداخت.

آثار روزبه حصاری

فیلم سینمایی دومینو به کارگردانی سیدمحمد صادق لواسانی

سریال سلام آقای مدیر به کارگردانی علیرضا توانا

سریال بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری

سریال یادآوری  به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل

سریال تاریکی شب، روشنایی روز به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل

فیلم سینمایی امروز به کارگردانی سیدرضا میرکریمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا