تلویزیون

باشگاه زن ذلیلان به” جنجال در خانه ” تغییر نام داد

“باشگاه زن ذلیلان “به تهیه‌کنندگی محمد کریمی به “جنجال در خانه” تغییر نام داد و با همین عنوان پروانه نمایش دریافت خواهد کرد.
تهیه کننده و کارگردان فیلم “باشگاه زن ذلیلان” ضمن تایید خبر فوق گفت: تلاش‌ها در شورای پروانه ساخت به نتیجه نرسید و فیلم “باشگاه زن ذلیلان” به ” جنجال درخانه” تغییر نام داد تا با همین عنوان پروانه نمایش را دریافت و راهی پخش از رسانه ملی شود.


محمد کریمی تهیه کننده فیلم با اشاره به اینکه قطعاً تغییر نام مشکلاتی را برایمان به وجود خواهد آورد به خبرنگار کولاک گفت : ماه ها با نام باشگاه زن ذلیلان در رسانه های گروهی و فضای مجازی تبلیغات وسیعی انجام دادیم و همین موضوع ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره فیلم وارد خواهد ساخت و در واقع مخاطبین خود را از دست خواهیم داد.
تهیه کننده فیلم ” جنجال در خانه ” اظهار داشت : امیدوارم با تلاش مجدد اهالی رسانه بتوانیم نام “جنجال در خانه” را در ذهن مخاطب جا بیندازیم و به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم.
محمد کریمی با بیان اینکه باید در این دوران کرونایی امتیازات ویژه ای را برای فیلمسازان و تهیه کنندگان فراهم کنیم به خبرنگار کولاک گفت : شک ندارم “جنجال در خانه” با موفقیت روبرو شود و خستگی از تنمان در برود.
جعفر دهقان، سعیدکریمی، شهرزاد عبدالمجید، لیلا بوشهری ، جواد انصافی، فریبا ترکاشوند، حمید کریمی، حمید دبستان، یاشار یعقوبی، عباس نایی و مهدیار آزادفر بازیگران اصلی این فیلم هستند.
“جنجال در خانه ” هم اکنون آماده نمایش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا