چهره هاسلبریتی ایرانی

مدل بافت مو آفریقایی سارا و نیکا فرقانی (مانیکور کار خانم های فرقانی)

بافت مو آفریقایی سارا و نیکا / سارا و نیکا فرقانی با منتشر کردن عکسی از خود همراه با آرایشگر ویژه خود که کار مانیکور و پدیکور ناخن انها را انجام میدهد را از او تبلغ کرده اند. با ما همراه باشید تا استایل متفاوت و زیبا سارا و نیکا با بافت مو های شیک دخترانه که انجام داده اند را مشاهد کنید.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

مدل بافت مو آفریقایی سارا و نیکا فرقانی

مدل بافت مو آفریقایی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

مدل بافت مو آفریقایی سارا و نیکا فرقانی

عکس جدید از سارا و نیکا فرقانی همراه با آرایشگرشان

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر میگردد که ۹ ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

مدل بافت مو آفریقایی سارا و نیکا فرقانی

استایل جدید خواهران دوقلو درکنار آرایشگرشان

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد.پس از پایان فصل دو سریال پایتخت سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا