چهره هاسلبریتی خارجی

برنده جوایز گرمی و اسکار از همسرش جدا می‌شود

یک سال پرحاشیه در انتظار ادل

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

مدت‌هاست یک سوال ذهن تمام طرفداران ادل را مشغول کرده است: آلبوم جدید او کی حاضر می‌شود؟

این خواننده انگلیسی که چند جایزه گرمی و یک اسکار را در کارنامه‌اش دارد مدتی است به دلیل برخی مشکلات در زندگی شخصی از حضور در اماکن عمومی پرهیز می‌کند. او آوریل امسال اعلام کرد که پس از دو سال زندگی مشترک از همسرش طلاق خواهد گرفت. این زوج دارای یک فرزند پسر هستند.

ادل ۳۱ ساله اجازه نداد مشکلات احساسی‌‌اش تاثیر منفی بر زندگی‌اش داشته باشد و سه‌شنبه شب هفته گذشته با حضور در یک مهمانی، ترانه‌ای از نیکی میناژ را اجرا کرد.

او در این مهمانی با اشاره به اینکه حاضر نیست درمورد طلاقش صحبت کند، گفت: تنها می‌توانم بگویم این ازدواج دیگر برای هیچ‌یک از ما مناسب نبود.

ادل سپس با به دست گرفتن میکروفن، آهنگ «هیولا» از نیکی میناژ را اجرا کرد. تسلط او در اجرای این آهنگ گرچه عجیب بود اما مسئله جدیدی نبود زیرا سال ۲۰۱۶ هم در برنامه «آخر وقت با جیمز کوردن» استعداد خود در رپ‌خوانی را ثابت کرده بود.

سه ماه قبل (مارس ۲۰۱۹) خواننده تیتراژ فیلم «اسکای فال» همراه با جنیفر لارنس در یک بار مربوط به همجنس‌گرایان در نیویورک دیده شده بود و همین مسئله باعث ایجاد شایعات فراوانی برای این دو هنرمند شد. با این حساب طی ماه‌های آینده و پس از طلاق ادل از همسرش باید منتظر شایعات جدبدی درمورد او باشیم زیرا وضعیت او از «متاهل» به «مجرد» تغییر خواهد کرد.

این خواننده برنده جایزه اسکار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «۳۰ سالگی به من سخت گرفت اما باید به خودم سخت‌تر بگیرم تا به ساحل آرامش برسم. مهم نیست چقدر زنده‌ایم. زندگی می‌تواند سخت و پیچیده باشد. طی سال‌های اخیر به شدت تغییر کرده‌ام و کماکان در حال تغییر هستم. هیچ مشکلی هم با این مسئله ندارم. ۳۱ سالگی قرار است سال بزرگی برای من باشد و می‌خواهم کل این سال را به خودم اختصاص بدهم. برای اولین بار طی دهه گذشته برای درک جهان ِ اطرافم آماده‌ام.»

او متن خود را به این صورت پایان داد: «با خودتان مهربان باشید و به آرامی پیش بروید. همه ما انسانیم. گوشی‌های خود را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای خندیدن استفاده کنید. سعی کنید عاشق خود باشید. شاید در ابتدا سخت باشد اما مطمئنا شدنی است. من این را به تازگی فهمیده‌ام و درک این مسئله یعنی همه چیز. نهایتا یاد خواهم گرفت شما را هم دوست داشته باشم اما اول باید از دوست داشتن ِ خودم شروع کنم.»

 

منبع: فاکس نیوز

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا