چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی زمستان سخت Zemehri زمهریر + معرفی نقش ها

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی زمستان سخت Zemehri (یا زمهریر) به همراه معرفی نقش ها در این مطلب. سریال ترکی زمستان سخت سریالی ست در ژانر اکشن و درام. پخش سریال ترکی زمهریر از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است و در چند هفته ابتدایی توانست نمره خوبی از مخاطبین خود دریافت کند.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی زمستان سخت
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی زمستان سخت

نام بازیگر : Ayça Ayşin Turan
نام شخصیت : فیروزه
درباره شخصیت : ۲۶ ساله او دانشجوی ارشد معماری است. مهمترین افراد زندگی وی پدر او یاشار و خواهرش الوان هستند. او به کسی دیگر اعتماد نمی کند بعد از ایاز ، مردی که دوستش داشت ، حتی بدون خداحافظی ناپدید شد. او با مادرش علییه و برادر بزرگترش فاروک رابطه متضادی دارد. او ساده است ، او با ذهنش صحبت می کند. مفهوم عدالت و انصاف برای او بسیار مهم است. اگر با عزیزانش به ناحق رفتار شود ، هیچ کاری برای محافظت از آنها انجام نمی دهد.

 

نام بازیگر : Alperen Duymaz
نام شخصیت : ایاز
درباره شخصیت۲۷ ساله او یک مهندس عمران است او مدیر کل هلدینگ دمیرکان است. وی در غیاب پدر ، ستون خانه بوده است. او با براک دمیرکان درگیر است. او این انگشتر را برای براک پوشیده است اما قلب او همچنان برای Firuze می تپد. اوضاع معمولاً بین او و برادر براک ، اتران دمیرکان ، پرتنش است. او زحمت کش و منضبط است. او فداکار و محافظ است. او دریغ نمی کند که خوشبختی خود را به خاطر عزیزانش پشت سر بگذارد. اوضاع با فیروز بزرگترین حسرت زندگی او است.

 

نام بازیگر : Caner Cindoruk
نام شخصیت : اتران
درباره شخصیت : ۳۶ ساله او با خلق و خوی خشونت آمیز و مواضع چشمک زن خود جلب توجه می کند. او شریک ارشد دمیرکان هولدینگ است. خواهر کوچکترش براک سیب چشم اوست. او هیچ کاری برای او انجام نمی دهد. او دائماً سعی می کند که ایاز را تحت کنترل خود نگه دارد. آنها رابطه متضاد دارند. او مقدر شده است تا با علائم زخم های معنوی ناشی از پدرش در گذشته خود زندگی کند. به همین دلیل است که او شخصیتی ظالمانه و غیرمسئولانه دارد. او مردی است که به معنای واقعی کلمه ترس را به محیط اطراف خود تحمیل می کند. او دارای ذهنی چند وجهی و دارای ماهیت رقابتی است.

نام بازیگر : Hazal Filiz Küçükköse
نام شخصیت : براک
درباره شخصیت :    ۲۵ ساله. او صاحب بوتیک است و پدیده اینستاگرام است. او جوانترین عضو خانواده دمیرکان است ، به همین دلیل او را فاسد کرد. آنها با برادرش اتران پیوند نزدیکی دارند. او در استفاده از این مورد دریغ نمی کند. او عاشق نامزدش ایاز است و می خواهد در اسرع وقت با او ازدواج کند. اوضاع بین او و مادرش کلاله بسیار زیاد است زیرا او روابط آنها را تأیید نمی کند. او وقتی که آنچه را که میخواهد پیدا نکند ، عصبانی است و کاملاً سرسخت است.


برای خواندن مطالب بیشتر به لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا