چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی بهروز پرستویی پسر پرویز پرستویی+ عکس

بهروز پرستویی پسر پرویز پرستویی بازیگر مشهور ایرانی اولین حضور خود را در دنیای بازیگری امتحان کرد. با شروع فیلمبرداری سریال هم‌ گناه، بهروز پرستویی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار گرفت. این نخستین تجربه بازیگری بهروز پرستویی فرزند پرویز پرستویی است که حالا با ایفای نقش در کاراکتر جوانی پدر، جلوی دوربین می رود.

بهروز پرستویی پسر پرویز پرستویی
بهروز پرستویی پسر پرویز پرستویی

بهروز پرستویی به گفته پدرش به بازیگری علاقه زیادی دارد و چند سالی است این هنر را از پدر فرا می گیرد. پرویز پرستویی با اصالتی آذری در همدان متولد شد. پدر وی کشاورز بود و زمانی که وی ۳ ساله بود به تهران مهاجرت کرد. دوران کودکی و نوجوانی را در یک خانه اجاره‌ای کوچک در محله دروازه غار سپری کرد. او در مدرسه صادقیه اسلامی در کوچه گمرک تحصیلات ابتدایی خود را به پایان رساند.

پرستویی با پس انداز کردن یازده هزار تومان خانه‌ای در حوالی ترمینال جنوب خرید. مدتی به ورزش علاقه نشان داد و دروازه بان تیم کارگران بود. پس از این زمان به مرکز رفاه نازی آباد رفت و شروع به آموختن تاتر کرد.

پرویز پرستویی در سال ۱۳۶۰ و زمانی که ۲۶ سال سن داشت به عنوان منشی در دادگستری تهران مشغول به کار شد، امّا پس از مدتی به خاطر ناهمخوانی این شغل با روحیاتش به اداره تاتر رفت و تا پایان در آنجا مشغول به کار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا