چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی لادن مستوفی مهمان جمعه شب خندوانه ۲۱ دی ۹۷+عکس

مجله اینترنتی کولاک: لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه جمعه شب ۲۱ دی ماه ۹۷ مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه است. لادن مستوفی در کارنامه خود سابقه بازی در آثار زیادی را دارد.

 

لادن مستوفی در ۲۶ آبان ۱۳۵۱و در تنکابن به دنیا آمده است. او تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه تمام رها کرده و وارد عرصه و دنیای بازیگری شده است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه‌تمام رها کرد و وارد عرصه هنرپیشگی شد. در ۲۲ سالگی در نخستین فیلم خود روز واقعه (۱۳۷۳) بازی کرد. او پس از بازی در مجموعه تلویزیونی دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید.

همسر مستوفی، شهرام اسدی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس است. مستوفی در بسیاری از فیلم‌هایی که اسدی کارگردانی آن را بر عهده داشته بازی کرد. از جمله آنها می‌توان به فیلم روز واقعه و مجموعه تلویزیونی شیخ بهایی اشاره کرد.

لادن مستوفیدر فیلم سینمایی دختری به نام تندر، نقش دختری به نام “آذر” را بازی کرد که دوست ندارد دختر باشد و نسبت به جنسیت خود معترض است و می‌کوشد تا خود را شبیه پسران دربیاورد.

مستوفی همسر شهرام اسدی (کارگردان) و خواهر لاله مستوفی (منشی صحنه) است. شهرام اسدی متولد ۱۳۳۲ در سلماس است. او دارای کارشناسی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما و کارشناسی ارشد از دانشگاه کالیفرنیا امریکا است.

این زوج هنری در کنار یکدیگر به عنوان مکمل یکدیگر فعالیت می کنند. شهرام اسدی کارگردان و فیلم نامه نویس است و مستوفی بازیگر و در بسیاری از فیلم هایی که اسدی کارگردانی آن را بر عهده داشته، مستوفی (همسر کارگردان)، در آن ایفای نقش می کند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا