چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی میسی ویلیامز بازیگر نقش آریا استارک در سریال بازی تاج و تخت

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پردیس کیانی

 

مارگارت کانستانس ویلیامز معروف به میسی ویلیامز است. او در ۱۵ آپریلِ  ۱۹۹۷، در شهر بریستولِ انگلستان به دنیا آمد. او فرزند چهارم خانواده ی ویلیامز است. او یک خواهر به نام بث و دو برادر به نام های جیمز و تِد دارد. میسی ویلیامز کار حرفه ای خود را با بازی در نقش آریا استارک دختری که رفتارهای پسرانه دارد، از خاندان استارک در سریال تلویزیونیِ بازی تاج و تخت در سال ۲۰۱۱ شروع کرد.

 

میسی ویلیامز برای این نقش از میان ۳۰۰ بازیگر دختر هم سن و سال خود انتخاب شد. میسی برای شروع  ایفای نقش آریا استارک تنها ۱۲ سال داشت. او در طی ۷ سال  دوران نوجوانی خود را در پربیننده ترین سریال درام دنیا سپری کرد و به سالهای جوانی رسید. پس از اولین مصاحبه با تولید کنندگان سریال بازی تاج تخت برای ایفای نقش آریا استارک قبول شد و نشان داد که بهترین انتخاب تهیه کنندگان برای این نقش بوده است. آریا استارک اولین نقش میسی ویلیامز در کل دوران حرفه ای بازیگری اوست. او در سن ۱۵ سالگی به عنوان جوانترین زن بازیگری شناخته شد، که جایزه بهترین بازیگر مکمل زن را از آنِ خود کرده است. هنگامی که در مصاحبه ای با گاردین از او پرسیدند آرزویش چه بوده است؟  پاسخ داد: ” دوست داشتم با اولین درآمدم برای خودم لپ تاپ بخرم.” و سپس گفت: ” بعد از این که به اندازه کافی پول به دست آوردم نا پدری ام گری به من گفت: میسی حالا می تونی هر چند تا که دلت می خواد برای خودت لپ تاپ بخری.”  بعد از ورودش به عرصه ی بازیگری او در ۵ ویدیو کلیپ، ۱۲ فیلم کوتاه و بلند و همچنین ۶ سریال تلوزیونی ایفای نقش کرد که سریال بازی تاج و تخت مهم ترین آنهاست که شروع ساخت آن از سال ۲۰۱۱ شروع شد و فصل آخرش ۲۰۱۹ به پایان رسید. او قبل از ورود به دنیای بازیگری در سن یازده سالگی به مدرسه  باله می رفت و همچنین دیگر رقص ها را نیز تمرین می کرد.

چه چیز برای میسی ویلیامز در نقش آریا استارک جذاب است؟

آخرین تتوی میسی ویلیامز پشت گردن اوست و نوشته شده است هیچکس “no one“. قسمت جالب شخصیت آریا استارک برای میسی ویلیامز، آشنایی با جاکن هاگار و تمرین دیدن تحت راهنمایی های او برای بی صورت شدن است.

این قسمت از داستان همچنین بخش مورد علاقه ی جورج مارتین نویسنده ی بازی تاج و تخت است. او قصد داشته که تمام قسمت های آریا استارک را در شهر براووس بنویسد که با مخالفت سازندگان سریال روبرو می شود. جورج مارتین همچنین می گوید که دوست دارد بعد از رمان نغمه ای از آتش و یخ، رمانی بنویسد که کاملا در براووس اتفاق بیفتد و آریا استارک بخشی از آن باشد. نه تنها میسی برای سازندگان سریال بسیار قابل قبول بود بلکه آریا استارک هم در میان مردم به خوبی جای گرفته بود. میسی ویلیامز می گوید که او و آریا استارک مشترکات زیادی با هم داشتند. میسی می گوید که دلش می خواسته برای آشنایی آریا استارک و جاکن هاگار جشن بگیرد. بودن در این سریال تلویزیونی برای او بسیار خوشحال کننده بوده است به همین دلیل او تتوی هیچ کس را بر گردنش زده است تا هرگز خاطرات خوبش را فراموش نکند.

میسی ویلیامز چگونه شیوه ی شمیرزنی را برای ایفای نقش آریا استارک آموخت؟

میسی ویلیامز تنها شمشیر زنی ساده و پایه را یاد نگرفت، بلکه او در این حرفه از میسی ویلیامز راست دست به آریا استارک چپ دست تبدیل شد. او همچنین تمام تمرین های حرفه ای مبارزه و ستیز حرفه ای با شمشیر را در کنار استار برین آموخت.

بهترین دوست میسی ویلیامز کیست؟

او همچنین رابطه ی صمیمانه ای با سوفی ترنر بازیگر نقش سانسا استارک خواهر آریا استارک در سریال بازی تاج و تخت دارد. سوفی ترنر به گلامور گفته است که: ” میسی حامی بسیار خوبی برای اوست و او همچنین برای میسی پشتیبان محکمی است. من می دانم هر اتفاقی برای من بیفتد میسی همیشه از من حمایت می کند.” میسی همچنین می گوید: ” سوفی واقعا در شرایط خاص به من کمک می کند. هر زمان که به کمک احتیاج داشته باشم اولین کسی که به ذهنم می رسد که با او تماس بگیرم سوفی است.” آنها همچنین هشتگ #Mophie را برای خود ساخته اند.

 

از سال ۲۰۱۱، ویلیامز نقش آریا استارک، دختر تام‌بوی یک خانوادهٔ اشرافی را در سریال بازی تاج‌وتخت ایفا کرده است. آریا اولین نقش حرفه‌ای او است. او به خاطر این نقش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

 

بازی در سریال بازی تاج و تخت به امید خریدن لپ تاپ

جالب است بدانید زمانی که میسی ویلیامز برای بازی در  این نقش انتخاب شد ۱۲ ساله بود.  به تازگی در مصاحبه ای با موضوع ” مسیر غیر عادی میسی ویلیامز به سوی بلوغ” با روزنامه گاردین ، میسی رازی را در میان گذاشت که از شنیدن آن متعجب می شوید.

ویلیامز به گاردین گفت : چیزی که واقعا برایم مهم بود این بود که بتوانم به اندازه خرید لپ تاپ دستمزد بگیرم!

گری ناپدریم به من نگاه کرد و گفت: فکر می کنم با پولی که به تو می دهند بتوانی چند لپ تاپ بخری. یک آرزوی کودکانه باعث شد استعداد میسی کشف شود و آینده ای روشن در انتظارش باشد.

میسی ویلیامز برای این نقش از میان ۳۰۰ بازیگر دختر هم سن و سال خود انتخاب شد. میسی برای شروع  ایفای نقش آریا استارک تنها ۱۲ سال داشت. او در طی ۷ سال  دوران نوجوانی خود را در پربیننده ترین سریال درام دنیا سپری کرد و به سالهای جوانی رسید.

پس از اولین مصاحبه با تولید کنندگان سریال بازی تاج تخت برای ایفای نقش آریا استارک قبول شد و نشان داد که بهترین انتخاب تهیه کنندگان برای این نقش بوده است. آریا استارک اولین نقش میسی ویلیامز در کل دوران حرفه ای بازیگری اوست. او در سن ۱۵ سالگی به عنوان جوانترین زن بازیگری شناخته شد، که جایزه بهترین بازیگر مکمل زن را از آنِ خود کرده است.

 

 

 

عکس های جدید میسی ویلیامز

عکس کودکی میسی ویلیامز

بیوگرافی میسی ویلیام
بیوگرافی میسی ویلیام

عکس میسی ویلیامز بازیگر انگلیسی

عکس آریا استارک

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا