چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کامل ادریس نبی تاشکان بازیگر نقش جیوان در سریال ترکی استانبول ظالم

زندگینامه و بیوگرافی کامل ادریس نبی تاشکان بازیگر نقش جیوان در سریال ترکی استانبول ظالم به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی آدرس پیج اینستاگرام و عکس های جدید در این مطلب

بیوگرافی کامل ادریس نبی تاشکان بازیگر نقش جیوان
بیوگرافی کامل ادریس نبی تاشکان بازیگر نقش جیوان

ادریس نبی تاشکان (idris beni Taşkan) بازیگر و بسکتبالیست جذاب ترک است که با بازی در سریال استانبول ظالم و فضیلت خانوم طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. ادریس نبی تاشکان در ۱۸ آگوست ۱۹۹۷ به دنیا آمده است و یک خواهر به نام زیلال دارد.

ادریس اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۴ با سریال صد سال محتشم آغاز کرد و سپس در سریال پویراز کارایل به هنر نمایی پرداخت. ادریس پس از این سریال با نقش ارن در سریال حال دوستان خوب است ظاهر شد و اولین نقش اصلی خود را تجربه کرد.

ادریس سپس در سریال فضیلت خانوم و دخترانش حاضر شد و با نقش یاسین در کنار نقش های اصلی فیلم همچون نازان کسال و دنیز بایسال به ایفای نقش پرداخت. او اولین فیلم خود را با Ozgur Dunya که محصول سال ۲۰۱۹ است تجربه کرد.

کار اخیر ادریس مربوط به سریال استانبول ظالم است. او در این سریال، نقش جیوان ییلماز ظاهر را برعهده دارد. ادریس در حال حاضر دانشجوی رشته ی بازیگری است.

با اینکه ادریس یکی از بازیکنان حرفه ای بسکتبال است اما در حال حاضر بسکتبال را در کنار بازیگری و به عنوان سرگرمی انجام می دهد. او همچنین علاقه زیادی به بدنسازی دارد.

قد ادریس ۱.۹۰ سانتی متر و وزن او ۸۱ کیلوگرم است. ادریس مجرد است. او از سال ۲۰۱۸ با دختر شایسته سال ۲۰۱۵ ترکیه، اجم چیرپان دوست شده است. اجم ۲۲ساله علاوه بر مدلینگ، ورزش والیبال نیز انجام میدهد. ادریس و اجم هر دو از رسانه ها فراری هستند و دوست ندارند هنگامیکه با هم هستند تصاویر آن ها در رسانه ها منتشر شود.

ادریس در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. طبق گفته ادریس، وی سعی می کند تا کامنت های اینستاگرام را تا جایی که وقت داشته باشد بخواند چرا که دوست دارد نظر مردم را در مورد خودش بداند.

۲۰۱۴- Muhtesem yuzyil (صد سال محتشم)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۵- Poyraz karayel (پویراز کارایل)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۶- ) Arkadaslar iyidirحال دوستان خوبه)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۷- Fazilet hanim ve kizlari (فضیلت خانوم و دخترانش)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۹-Ozgur dunya- فیلم سینمایی

۲۰۱۹- Zalim Istanbul(استانبول ظالم)- سریال تلویزیونی


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا