چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل مگان پورمر بازیگر و مدل ایرانی آمریکایی + عکس و اینستاگرام

زندگینامه نگین پورمهر و همسرش به همراه عکس های خصوصی

در این مطلب از بیوگرافی کامل مگان پورمر بازیگر و مدل ایرانی آمریکایی نوشته ایم. پورمر؛ بازیگر، مجری و مدل ایرانی-آمریکایی ست که در آمریکا سکونت دارد. نام پورمر بعد از حضور پرحاشیه او در مراسم جوایز گرمی ۲۰۲۰ به سر زبانها افتاد. «مگان پورمر» با پوشیدن لباسی با پیام مخالفت با جنگ ایران و آمریکا و «جوی ویلا» با لباس حمایت از پرزیدنت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در مراسم گرمی ۲۰۲۰ حاضر شدند.

گفته می شود نام واقعی مگان، نگین باقری پرمهر است. مگان پُرمِر متولد ۱۴ ژوئن سال ۱۹۹۲ برابر با ۲۴ خردادماه ۱۳۷۱ در ایران، با قدی به اندازه یک متر و ۷۳ سانتی متر (۱۷۳). پدر مگان (نگین) شاپور پرمهر است. مهندس ساختمان و فعال در زمینه ساخت و ساز که در سال ۸۹ در سن ۴۹ سالگی از دنیا می رود.

بعد از آنکه که چهره مگان، عکس روی جلد مجله کازموپولیتن ۲۰۱۷ شد، شهرتش بالا گرفت. او همچنین روی جلد مجله Women’s Health Middle East and Tehran (سلامت زنان خاورمیانه و زنان) ظاهر شد.

بیوگرافی کامل مگان پورمر
بیوگرافی کامل مگان پورمر

مگان دارای مدرک دکترا PhD در رشته مهندسی پزشکی است. او مدرک دکترای خود را در لندن گرفت. وی ضمن انجام پروژه ای، با آنجلینا جولی آشنا شد. آنجلینا در آن زمان تست ژنتیک انجام داده و مطلع شده بود که ژن سرطان سینه دارد. پس از آن ژولی (جولی) در زمینه این بیماری صحبت کرده و از این طریق جان بسیاری از زنان را نجات می دهد. در این حین مگان به قدرت هالیوود پی برده و تصمیم می گیرد تا برای شرکتی که تست جولی را انجام داده مکاتبه کرده و چهره تبلیغاتی آن کمپانی بشود.

بدین ترتیب او به آمریکا مهاجرت کرد. در این شرکت امریکایی، مگان شروع کرد به تبلیغ این تست ژنتیکی در چند برنامه و شو تلویزیونی. در همین زمان بود که کیم کارداشیان (که در خانواده او نیز سرطان سینه وجود دارد) از طریق یکی از دوستان مگان او پرمر خواست تا به برنامه تلویزیونی او رفته و تبلیغاتی در زمینه تست ژنتیک تشخیص سرطان سینه در زنان داشته باشد.

در آنجا او این شانس را به دست آورد تا با چند نفر از بزرگترین پزشکان امریکایی کار کند و چندین وزیر و پادشاه را از کشورهای مختلف ببیند. از آن جا بود که مجله سلامتی زنان (Women’s Health) به مگان پیشنهاد داد تا عکس روی جلد مجله باشد به عنوان اولین فردی که تست های سرطانی را به صورت تبلیغاتی ارائه کرده است.

ترفند او برای معرفی این تست این بود که آن را به شکلی جذاب و سرگرم کننده به بیننده ها ارائه دهد. او هم چنین همکاری هایی با پاریس هیلتون در همین زمینه داشته است.

او در سال ۲۰۱۵ مجری برنامه زنده توی جدید (New You) شد. مگان هم چنین در برنامه های رِیالتی (سریال واقع نما) با نام « Keeping Up with the Kardashians and Botched »چندین بار حضور یافت. او این فرصت و شانس را داشت تا با کارگردان- جی جی ابرامز JJ Abrams- طی یکی از مراسم فرش قرمز مصاحبه کند.

مگان علاقه مگان برای مدلینگ و بازیگری باخبر شد، به دخترش وعده داد که در صورتی که در رشته مهندسی موردعلاقه خود تحصیل کند، مگان را در زمینه علاقه مندی هایش حمایت خواهد کرد. بدین شکل بود که پدر او را به انگلستان برای تحصیل در مدارس و سپس در دانشگاه فرستاد. شرط پدر این بود که پس از اینکه مگان دخترش مدرک لیسانس خود را اخذ کند، بتواند وارد حرفه مدلینگ شود. سپس به خواست پدر دوباره فوق لیسانس خواند. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشدش، پدر وی فوت شد. به هرحال غرورش باعث شد تا آخر تحصیل خود را ادامه دهد و مدرک دکتری در زمینه مهندسی پزشکی را بگیرد.

مگان چندان اهل ورزش نیست. فردی حساس است و می گوید که دلیل لاغراندامیش این است که اگر دچار ناراحتی شود، اشتهایش را ازدست می دهد و در یک ماه ممکن است ۱۰ کیلوگرم وزن کم کند.

مگان در ابتدا چهره تبلیغاتی شرکتهای پزشکی درمانی بود. اکثر این کمپانی ها تحقیقاتی در جهت پیش گیری از سرطان انجام می دهند. او مهمان برنامۀ “چندشنبه با سینا” بود. اکنون ساکن لوس انجلس است.

فیلم های مگان پورمر

مگان در زمینه بازیگری هم دستی بر آتش دارد و در فیلم های زیر ایفای نقش کرده است:

Beneath a Sea of Ligh
Renegade Alliance
The Clean Up (2013)
The Ladies Room (2013)

پیج اینستاگرام مگان پورمر

www.instagram.com/meganpormer

عکس های مگان پرمر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا