چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کانر مک گرگور رزمی کار MMA + عکس | ماجرای خداحافظی از دنیای حرفه ای

کانر مک گرگور کیست؟ زندگینامه کامل و بیوگرافی کانر مک گرگور رزمی کار MMA و همسرش به همراه عکس همچنین ماجرای خداحافظی از دنیای حرفه ای. کانر مک گروگر برای همیشه از دنیای مبارزه کناره گیری کرد یکی از سرشناس ترین ورزشکاران و فایترهای MMA از دنیای قهرمانی و حرفه ای خداحافظی کرد. کانر مک گرگور متولد ۱۴ ژوئیه ۱۹۸۸ در دوبلین ایرلند است. او هنرمند رزمی درجه اول در بخش ورزشکار پر وزن مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی یو اف سی است.

بیوگرافی کانر مک گرگور
بیوگرافی کانر مک گرگور

کانر تنها مبارزی در یو اف سی می‌باشد که قهرمانی دو وزن را هم‌زمان دارد. کاری که پیش از این هم در Cage Warriors در سال ۲۰۱۲ انجام داده بود و قهرمان هم‌زمان در دو وزن شده در سازمان کیج واریور.

او همچنین رکورد سریع تمام کردن مبارزه به اصطلاح فینیش را در مبارزات بر سر کمربند قهرمانی یو اف سی را دارد. وی توانست در UFC 194 سال ۲۰۱۵ حریف بزرگ خود آلدو را در ۱۳ ثانیه شکست بدهد و به قهرمانی جهان دست یابد.

او در سال ۲۰۱۵ حمایت خود را از نظر رنگ پوست، جنسیت و… نسبت به کشور خود ابراز کرد و گفت ما همه انسانیم با حق مساوی.

کانر یک مبارز دست چپ و هجومی است و استاد مبارزه‌های روانی قبل از مبارزه فیزیکی که می‌گوید از محمد علی کلی بسیار الهام می‌گرفته‌است. سال ۲۰۱۶ در بازی ویدئویی Call of Duty: Infinite Warfare یک نقش به او اختصاص داده شد.

مک گرگور در سال ۲۰۱۷ از سوی مجلهٔ تایمز به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان انتخاب شد. کانر در حالی به یو اف سی وارد شد که دارندهٔ قهرمانی دو وزن هم‌زمان در Cage Warriors بود و ۸ بازی آخر خودش رو پشت سر هم برده بود و همه منتظر این بودند عملکرد او را این بار در یو اف سی ببینند.

اولین بازی او با Marcus Brimage در آوریل ۲۰۱۳ قرار داده شد و کانر او را با عملکردی دیدنی در یک دقیقه و هفت ثانیه ناک اوت کرد و اولین مسابقه خود در یو اف سی را در راند اول برد و همچنین جایزهٔ ناک اوت شب را از یو اف سی را دریافت کرد.

خوزه آلدو مبارز شناخته شده و صاحب کمربند وزن خود بعد از کلی بحث و جدل با کانر در (یو اف سی ۱۹۴) وارد مبارزه شدند که کانر الدو رو در ۱۳ ثانیه ناک اوت کرد و وی رو تحقیر کرد و الدو پس از ۱۰ سال پیروزی پی در پی سرانجام شکست خورد.

بعد از کلی جنجال و دعوا بالاخره مبارزه‌ای بین کانر و دیاز ترتیب داده شده (یو اف سی ۱۹۶). در مبارزه بعد بازی خوب کانر، در آخر دیاز کانر رو با خفه کردن تسلیم کرد ولی بعد از این مسابقه طولی نکشید که با پا فشاری کانر دوباره مسابقه‌ای بین ان دو مبارز طراحی شد (یو اف سی ۲۰۲)که کانر با رای متحد داوران موفق شد مبارزه را پیروز شود.

بعد از قهرمانی‌های متوالی کانر، ادی خواستار مسابقه‌ای بین وی و کانر شد تا برای قهرمانی مبارزه کنند. سرانجام در (یو اف سی ۲۰۵) کانر در راند دوم ادی را ناک اوت کرد و کمربند دوم خود رو دریافت کرد. او بعد مرگ محمد گفت «تاکنون کسی به عظمت او ندیده بودم» مسابقه با قوانین بوکس برگزار شد که موجب باختش با ناک اوت فنی در راند دهم مبارزه شد.

مک گرگور قهرمان یو اف سی قبل از مسابقه از سوی منتقدانش بازنده این مسابقه در نظر گرفته شده بود اما این بوکسور ایرلندی منتقدانش را شگفت زده کرد و توانست مسابقه را به راند دهم بکشاند. فلوید می‌ودر (Floyd Mayweather) بوکسور آمریکایی در پنجاهمین پیروزی اش موفق شد کانر مک گرگور(Conor McGregor) اسطوره «یو اف سی» را در راند دهم شکست دهد و جایگاه خودش را به عنوان یکی از اسطوره‌های جاودان بوکس تثبت کند.

مبارزات او با حبیب نورماگمدوف یکی از جذاب ترین و پر حاشیه ترین مسابقه این ورزش خشن در چند سال اخیر بوده است.

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. مبارزه ایی که با حبیب داشت باحال بود،،،حبیب چون کشتی گیر بود با فنون کشتی کانر رو لهش کرد خخخخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا