تلویزیون

تاریخ دقیق پخش سری جدید دورهمی چه زمانی است

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

تاریخ دقیق پخش سری جدید دورهمی چه زمانی است

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

همه چیز درباره ی سری جدید دورهمی با اجرای مهران مدیری

دورهمی یک برنامه تلویزیونی جذاب و طنز با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم پخش شد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت.

 

آغاز پیش تولید سری چهارم دورهمی پس از پایان ماه صفر در سال۱۳۹۶

دورهمی یک برنامه تلویزیونی جذاب و طنز با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم پخش شد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت. این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان ساخت یک برنامه ی تلوزیونی متفاوت با سایر برنامه ها ی تولید شده در صدا و سیما بود وهمین امر دورهمی را برنامه ای کاملا جذاب و متنوع کرد
قسمت آخر این برنامه در خرداد ماه ۹۶ با حضور احسان خواجه امیری ضبط و از شبکه ی نسیم پخش شد
برنامه ی دورهمی در سه سری روی آنتن شبکه ی نسیم رفت

داستان و ماجراهای سری اول برنامه ی دورهمی

در سری اول این مجموعه داستان پیرامون یک خانواده ی پولدار که به همراه یک خدمت کار فضول زندگی کردنمی کنند است. زندگی کردناین خانواده پر از ماجراهای جالب و لحظات کمدی بود.تاریخ شروع سری جدید دورهمی

 

 داستان سری دوم دورهمی

در سری دوم بخش نمایشی چند بازیگر از پروژه جدا شدند و چند بازیگر اضافه شدند. شقایق دهقان و امیرمهدی ژوله دو بازیگری بودند که در سری دوم نمایش حضور نداشتند.

تاریخ شروع سری جدید دورهمیداستان این سری در یک خانهٔ بزرگ می‌گذرد و مالک آن آقای مظفری سیامک انصاری است که در خارج از ایران زندگی کردنمی‌کند اما چند نفر آن ملک را از یک کلاهبردار اجاره می‌کنند. مظفری وقتی به ایران برمیگردد و این وضع را می‌بیند سعی می‌کند آن‌ها را بیرون کند اما افراد به دلیل داشتن قرارداد می‌توانند در خانه بمانند و مظفری موفق به پس گرفتن ملک نمی‌شود؛ و باید چند خانواده با یکدیگر کنار بیایند و صلح آمیز زندگی کردنکنند. دست فروشی به نام قیمت سروش جمشیدی هم در خانه رفت و آمد دارد.

 

آخرین فصل پخش شده ی دورهمی از شبکه ی نسیم

بخش سوم دورهمی از نوروز ۹۶ باحضور سروش جمشیدی و سیامک انصاری و………..روی آنتن شبکه  ی نسیم رفت و آخرین مهمان این فصل برنامه  ی ردورهمی احسان خواجه امیری بود.

 

آغاز پیش تولید سری چهارم دورهمی پس از پایان ماه صفر در سال ۱۳۹۶

در دورهمی به جز مهران مدیری به عنوان طراح، کارگردان و مجری ، بازیگران مطرحی چون: سیامک انصاری، رامین ناصرنصیر، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنجبر، سروش جمشیدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران سعی در ایجاد یک فضای شیرین و کمدی دارند.

گروه نویسندگان این کار را از ابتدا تاکنون امیر وفایی، الهه زارع نژاد، محمد صفاجویی، هدی ایزدی، سعید هوشیار، احسان ابراهیمی، زهرا افشار و فاطمه راست‌گفتار تشکیل می‌دهند.

مهمانان این برنامه معمولاً از چهره‌های مشهور و محبوب مردم در عرصه های مختلف ازجمله خوانندگان و بازیگران نویسندگان و…………
محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم از مذاکره این شبکه با عوامل «دورهمی» خبر داد و در عین حال درباره جزئیات و مراحل ساخت این برنامه توضیح داد: «تغییراتی مختصر در دکور، طرح و نیز تیم تولید ایجاد شده است و بناست این برنامه برای ایام ماه ربیع به روی آنتن شبکه نسیم برود.»

علیرغم اینکه ادامه برنامه «دورهمی» مهران مدیری پیش از این منتفی شده بود، مسئولان صداوسیما برای ساخت سری جدید «دورهمی» با مدیری برای سری چهارم این برنامه به توافق رسیده‌اند.

مهران مدیری با یک تیم تهیه و تولید جدید، ساخت فصل چهارم «دورهمی» را آغاز خواهد کرد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

تاریخ دقیق بخش سری جدید دورهمی چه زمانی است

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا