کلیپ داغ

تبریک تولد اینستاگرامی ترانه علیدوستی به پدرش+ویدیو

مجله اینترنتی کولاک: ترانه علیدوستی در سالروز تولد پدرش حمید علیدستی پستی اینستاگرامی منتشر کرد و در آن تولد پدرش را تبریک گفت. حمید علیدوستی مربی سابق تبم های ملی نوجوانان و تیم فوتبال سایپا است.

 

حمید علیدوستی در اسفند ۱۳۳۴ و در محله ۱۷ شهریور تهران به دنیا آمد. در دانشگاه رشته الکترونیک و مخابرات تحصیل نموده است. حمید علیدوستی فوتبالش از محلات شروع شد و پس از عضویت در باشگاه تهرانجوان، در سال ۱۳۵۴ در لیگ ایران با پیراهن تیم دارایی به میدان رفت. علیدوستی حضور در تیم‌هایی مثل هما و کشاورز را هم تجربه کرد و بین سال‌های ۱۳۶۵–۱۳۶۶ در لیگ دو آلمان و در باشگاه «زالرمو» به بازی پرداخت و طی ۳۰ بازی، ۱۰ گل به ثمر رساند.

حضور در فوتبال اروپا در سال‌های آغازین انقلاب و جنگ عراق با توجه به فضای حاکم بر کشور در آنروزها، باعث جدایی و خط خوردن وی از تیم ملی فوتبال ایران گردید. در سال ۱۳۷۴، با تیم سایپا در مسابقات لیگ ایران حاضر شد و آخرین سال دوران فوتبالش را همراه با این تیم، با قهرمانی در لیگ فوتبال ایران رقم زد.

او جزو معدود بازیکنان مطرحی بود که هیچگاه به عضویت تیم‌های محبوب سرخ آبی پایتخت در نیامد. قهرمانی در جام باشگاه‌های تهران با تیم هما و قهرمانی در لیگ ایران با تیم سایپا در سال‌های ۱۳۷۲ و ۱۳۷۳، همچنین قهرمانی در مسابقات مقدماتی المپیک مسکو از افتخارات وی محسوب می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا