تعبیر خوابسرگرمی

تعبیر خواب آجیلات و خوردن آجیل ها چیست؟ تعبیر خواب فندق ، بادام و پسته

تعبیر خواب آجیلات ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب آجیلات
تعبیر خواب آجیلات

تعبیر خواب آجیلات

دیدن و گرفتن و خوردن آجیل و خشکبار مخلوط – خریدن پسته ، گردو ، کشمش ، فندق ، نخود و بادم آجیل برای عید و یا مشکل گشایی در خواب می تواند از خواب های معمول ما در رابطه با آجیل می باشد و باید دید شما خواب آجیل را با چه شرایطی دیده اید. در این پست بارونک کامل ترین تعبیر آجیل در خواب را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

تعبیر خواب آجیلات
دیدن آجیل در خواب تعبیرش بیشتر اوقات خوب است و بعضی وقت ها آجیل در خواب نشان از میل های جنسی آقایان است و این خواب ممکن است هشداری در مورد مشکلات در یک رابطه زناشویی باشد.

تعبیر خواب شکستن آجیل
شکستن آجیل در خواب به معنی این است که شما راهی برای رفع مشکلات خود پیدا خواهید کرد.

تعبیر خواب آجیل کشمش
محمد بن سیرین : اگر خواب ببینید که کشمش دارید و آن را می خورید به این معنی است که به قدر آن کشمش منفعت خواهید دید و اگر در خواب کشمش را به یکی دیگر دادید نشانه این است که به آن شخصی راحتی و آسایش خواهید رساند.

حضرت امام جعفر صادق دیدن کشمش در خواب را بر سه وجه می داند :

منفعت
مال و حلال
کسب و معیشت
تعبیر خواب آجیل پسته
دیدن پسته در خواب معمولا نشانه این است که شما فکر می کنید و اشتغال ذهنی دارد که بعضی وقت ها می تواند برایتان سرگرم کننده باشد.

به هر حال اگر فردی خواب ببیند که ظرف پسته مقابل خویش دارد خواب او نشانه این است که در روزهای آینده به خاطر موضوعی ذهن و فکر مشغولی خواهد داشت و به اتفاقاتی که شاید ممکن است بیفتد فکر می کند.

اما اگر این زن در خواب پسته ببیند خواب او نشانه این است که غیبت می کند و پشت سر این و آن حرف می زند.

معبر دیگری دیدن پسته آجیل را در خواب نشانه مال و اموال می داند.

تعبیر خواب پسته بدون مغز
منوچهر مطیعی دید پسته بدون مغز در خواب را نشانه غم می داند و آن را نشان از نتیجه مأیوس کننده از کاری که مشغول انجام آن است تعبیر می کند و همچنین می گوید اگر ظرفی پر از پوست پسته در خواب دیدید یعنی اینکه در کاری شکست خواهید خورد.

تعبیر خواب آجیل تخمه
همان طور که میدانید شکستن و خوردن تخمه در بیداری یک نوع سرگرمی می باشد اما در خواب این کار نشانه انجام عمل گناه می باشد. معمولا در خواب تخمه نشان از مال حرام می باشد و اگر فردی خواب ببیند که مقداری زیادی تخمه دارد پولی حرام به آن مرد خواهد رسید.

دیدن تخمه بو نداده در صورتی که آن را نشکنید نشان از خیر و برکت می باشد.

اگر شخصی خواب ببیند که تخمه کدو ، آفتاب گردان یا هندوانه دارد خواب او نشانه این است که خبری به او خواهد رسید که به وسیله آن خبر خود او می تواند نشانه خیر و برکت باشد.

تعبیر خواب آجیل بادام
ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که بادام با پوستش دارید یا اینکه کسی به شما بادام با این ویژگی داد خواب شما نشانه این است که از مردمی بخیل چیزی را به سختی بگیرید و اگر خواب ببینید که از مغز بادام ، روغن بیرون آمد بیانگر این است که به اندازه آن روغن از مردم بغیل منفعت و سود بدست می آورید.

محمد بن سیرین دیدن بادام در خواب را نشانه نعمت و روزی که به سختی بدست می آید تعبیر می کند و می گوید : اگر فردی خواب ببیند که بادام گرفت خواب او نشانه این است که به اندازه آن نعمت و روزی به او برسد اما با دشواری و سختی.

تعبیر خواب فندق آجیل
دیدن فندق در خواب نشانه زندگی صلح آمیز همراه با تفاهم و آسایش و لذت می باشد و انجام دادن کاری پرماجرا و استرس زا می باشد اما این کار سود خوبی دارد. و خوردن فندق آجیل در خواب بیانگر این است که ارتباط های نشاط آور و شادی بخش خواهید داشت و دوستانی حقیقی و خوب پیدا خواهید کرد. در حالت کلی دیدن و خوردن فندق در خواب خوب است.

تعبیر خواب آجیل گردو
همان طور که میدانید قیمت گردوی آجیل نسبت به برخی از خشکبار های دیگه اش خیلی گرون تر است و برای همین دیدن گردو در خواب نشانه مال و اموالی است که به سختی به دست می آید و اگر خواب ببیند که گردو می خورید یعنی اینکه به آروزهای خود می رسید.

جابر مغربی می گوید : اگر فردی خواب ببیند که گردو دارد نشانه این است که از مردی خسیس سود و منفعت به دست می آورد ولی اگر خواب ببیند که تعداد فراوان گردو دارد نشانه خصومت و دشمنی است. آنلی بیتون هم خوردن گردو در خواب را نشانه عملی شدن یکی از با ارزش ترین نقشه هایتان تعبیر می کند.

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب پسته | دیدن پسته در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب گردو | دیدن گردو در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب شیشه | دیدن شیشه در خواب نشانه چیست ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا