تلویزیونسریال خارجی

فصل پایانی «بازی تاج‌ و تخت» از کی شروع می شود؟

مجله اینترنتی کولاک: فاصله کمتر از یک ماه مانده با آغاز پخش فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» از شبکه‌ی HBO، هواداران جنون‌آمیزتر از هر زمان دیگری در مورد حوادث آینده و سرنوشت شخصیت‌ها گمانه‌زنی می‌کنند. اما تا این لحظه نه سازندگان سریال و نه شبکه هیچ اطلاعاتی در مورد داستان فصل هشتم این سریال فانتزی فاش نکرده‌اند، هرچند پیش‌بینی‌های مشکوک یکی از کاربران «ردیت» برای قسمت آغازین فصل جدید به سرعت توسط HBO حذف شدند. دست کم به گفته‌ی «میزی ویلیامز» یکی از چیزهایی که هواداران ممکن است با آن مواجه شوند، فصلی پر از ارجاع به گذشته است. ویلیامز به تازگی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» تأکید کرده است که ارجاعات به فصل اول نقش مهمی در شش اپیزود پایانی ایفا می‌کنند.

توضیحات بازیگر نقش آریا در سریال "بازی تاج و تخت" درباره فصل آخر این سریال می گوید

ویلیامز می‌گوید: «پس از خواندن فیلمنامه رفتم و فصل اول را یک بار دیگر تماشا کردم چرا که بسیاری از ارجاعات به این فصل مربوط می‌شود. صحنه‌های زیادی وجود دارند که به آن فصل شباهت دارند. در ضمن فصل اول را دوبار دیدم تا شروع داستان شخصیتم را به یاد بیاورم. می‌خواستم «آریا» مثل روزهای اول باشد و حس و حالی را تجربه کنم که در دوران کودکی‌اش داشتم.»

ویلیامز اتفاقات پیش روی «آریا» در فصل پایانی را اینگونه شرح می‌دهد: «امسال او گویی شخصیتی دوگانه دارد – وقتی که با اعضای خانواده دیدار می‌کنید خاطرات و احساسات خیلی زیادی به سمت شما سرازیر می‌شود و مسائلی که به خاطرش جنگیده‌اید ممکن است متفاوت به نظر برسند، با اینحال، او از مسیرش منحرف نمی‌شود و سعی می‌کند «سرسی» از بین ببرد و فهرست افرادی که باید به قتل برساند را به یاد می‌آورد. بنابراین «آریا» باید تصمیم بگیرد کارهای ناتمامش را تمام کند یا در کنار اعضای خانواده‌اش به دوران معصومیت و سادگی بازگردد.»

ویلیامز در ادامه تأیید می‌کند که «آریا» و خواهرش «سانسا» با بازی «سوفی ترنر» در این فصل با یکدیگر همکاری خواهند کرد. «خیلی کم پیش می‌آید که شخصیتی بخواهد به «سانسا» نزدیک شود اما قصد فریب دادنش را نداشته باشد. فصل قبل برای «سانسا» بسیار دشوار بود زیرا «جان اسنو» با زیر شکم خود فکر می‌کرد و باعث شد «سانسا» کمی تند به نظر برسد. این فصل خواهید دید که «آریا» با «سانسا»‌ همدست می‌شود و گاهی هم به یاری «جان» می‌شتابد.»

«میزی ویلیامز» که در فیلم پرخرج «جهش‌یافتگان جدید» (The New Mutants) نقش «ولفسبین» را بازی کرده، در مصاحبه‌ی دیگری با «رولینگ استون» در مورد زمان اکران این فیلم که در حال حاضر وضعیت نامشخصی دارد می‌گوید: «کسی چه می‌داند این فیلم چه زمانی عرضه می‌شود.» و سپس می‌افزاید که فیلمبرداری مجدد برخی صحنه‌ها موجب می‌شود شرایطش ترسناک‌تر شود. «نمی‌دانم مشکل لعنتی این فیلم چیست؟ امیدوارم لااقل این مصاحبه باعث شود کمی عجله کنند!»

پخش هفتگی فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» در قالب شش اپیزود حداقل شصت دقیقه‌ای از ۲۵ فروردین آغاز می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا