اخبار داغسیاسی

سعید خطیب زاده سخنگوی جدید وزارت خارجه کیست ؟ + سوابق و جزئیات

سعید خطیب زاده سخنگوی جدید وزارت خارجه کیست ؟ به همراه زندگینامه کامل سوابق و جزئیات همچنین اطلاعات تکمیلی درباره سخنگوی بعدی وزارت خارجه. عباس موسوی، سخنگوی کنونی وزارت امور خارجه ایران، طی حکمی به عنوان سفیر جدید این کشور در جمهوری آذربایجان منصوب شد. موسوی تا شهریور ماه در سمت سخنگویی وزارت خارجه ایران انجام وظیفه خواهد کرد.

سعید خطیب زاده سخنگوی جدید وزارت خارجه
سعید خطیب زاده سخنگوی جدید وزارت خارجه

«سعید خطیب‌زاده» معاون پژوهشی و مطالعاتی مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار است به عنوان دوازدهمین سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جایگزین سید عباس موسوی، عهده‌دار این سمت شود.

عباس موسوی قبل از اعزام به محل ماموریت خود، در دیدار با محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، گفت: توسعه روابط اقتصادی تهران و باکو، هدف و اولویت اصلی ماموریت کاری من است.

بدین ترتیب به زودی جانشین عباس موسوی که خود بعد از بهرام قاسمی در این پست مشغول به کار بود مشخص می شود. سید عباس موسوی از دیپلمات‌های ارشد جمهوری اسلامی ایران و سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور است.

وی فارغ‌التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه روابط بین‌الملل است و همچنین به‌عنوان رئیس اداره دیپلماسی رسانه‌ای، دبیر اول و سرپرست کنسولگری ایران در هنگ کنگ، رایزن اقتصادی ایران در هلند، ریاست اداره سوم دیپلماسی رسانه‌ای در مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای، مدیرکلی اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای نیز به فعالیت پرداخته‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا