سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم بتمن ۲۰۲۱ + اسامی بازیگران ، داستان و زمان دقیق اکران

معرفی فیلم بتمن ۲۰۲۱ به همراه اسامی بازیگران داستان و زمان دقیق اکران همچنین اطلاعات تکمیلی از روند ساخت و پخش این فیلم در این مطلب. «بتمن» (The Batman) فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی مت ریوز و بازی رابرت پتینسون در نقش بتمن است که در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود. این فیلم دهمین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی است و بعد از شوالیه تاریکی برمی‌خیزد که در سال ۲۰۱۲ اکران شد، اولین فیلم مستقل بتمن است. در این فیلم زوئی کراویتز در نقش کت‌وومن، پل دینو در نقش ریدلر و جفری رایت در نقش جیمز گوردون حضور دارند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به کالین فارل، اندی سرکیس و جان تورتورو اشاره کرد.

پیشتر اعلام شده بود این فیلم در تابستان اکران می شود اما شیوع ویروس کرونا برنامه های اکران را تغییر داد. فیلم “بتمن” به کارگردانی “مت ریوز” که اخیراً در لندن فیلمبرداری می‌شد، تابستان ۲۰۲۱ اکران نمی‌شود و به ۱ اکتبر، اولین آخر هفته‌ی اکتبر سال آینده‌ی میلادی (جمعه ۹ مهر ماه ۱۴۰۰) موکول شده است. در سال ۲۰۱۹ فیلم “جوکر” (Joker) در این تاریخ اکران شد و رکوردهای زیادی را شکست. ریوز اخیراً گفته بود وقتی شرایط برای فیلمبرداری پروژه‌ مهیا شود، در نظر دارد فیلم را در لندن به پایان برساند و محل ضبط صحنه‌ها را تغییر ندهد. “بتمن” در تاریخی اکران خواهد شد که پارامونت و فاکس قرن بیستم فیلم‌های بدون عنوانی روی پرده می‌برند.

اسامی بازیگران و نقش ها

  • رابرت پتینسون در نقش بتمن
  • جفری رایت در نقش جیمز گوردون
  • زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ای
  • پل دینو در نقش ریدلر
  • اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث
  • کالین فارل در نقش پنگوئن
  • جان تورتورو در نقش کارمین فلکون
  • پیتر سارسگارد

پیشتر بن افلک در سال ۲۰۱۷ فیلم «بتمن» را ساخت که هم کارگردانی و هم بازیگری آن را برعهده گرفته بود و پس از آن در «لیگ عدالت» نیز در این نقش ظاهر شده بود.

مت ریوز، کارگردان فیلم بتمن در مصاحبه با Nerdist جزئیات جدیدی از این فیلم را به اشتراک گذاشت و تایید کرد که فیلم The Batman قرار نیست یک فیلم منشا داستانی باشد و دوباره منشا داستانی این شخصیت و بروس وین را مشاهده کنیم. ریوز گفت:

معرفی فیلم بتمن ۲۰۲۱
معرفی فیلم بتمن ۲۰۲۱

من به دنبال روایت منشا داستانی شخصیت بتمن نبودم، اما داستانی را قرار است روایت کنیم که به پیشینه و گذشته این شخصیت وفادار خواهد بود و نشان می‌دهد که او کیست و از کجا آمده است. او با مشکلات زیادی مواجه است و با آن دست و پنجه نرم می‌کند و در تلاش برای رهایی از این مشکلات است. اما این بدان معنا نیست که او مشکلات را کاملا درک کرده است. کل ایده راجب به سایه شخصیت و عوامل انگیزشی هست و این‌که چقدر از اون رو می‌توانید با شخصیت خودتون یکپارچه کنید و چقدرش رو بدون این‌که آگاه باشید می‌توانید انجام دهید.

تاریخ اکران فیلم بتمن در ایالات متحده آمریکا توسط برادران وارنر، ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ مصادف با ۴ تیر ۱۴۰۰ تعیین شده‌است. این فیلم قرار است بخشی از یک سه‌گانه باشد و قرارداد بازیگران طوری تنظیم شده‌است که متعهد به بازآفرینی نقش‌هایشان در فیلم‌های بعدی دنیای سینمایی دی‌سی باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا