سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین خبر از سریال دادستان ده نمکی | آنچه باید درباره سریال دادستان بدانید + نکات خواندنی

جدیدترین خبر از سریال دادستان ده نمکی همچنین آنچه باید درباره سریال دادستان بدانید به همراه نکات خواندنی سریال پر بازیگر دادستان ساخته مسعود ده نمکی. نخستین تصاویر از سریال «دادِستان» منتشر شد. در این سریال هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری و سحر قریشی جلوی دوربین خواهند رفت.

جدیدترین خبر از سریال دادستان
جدیدترین خبر از سریال دادستان

تصویربرداری سریال «دادِستان» که از چهارشنبه یک مرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد٬ با ضبط سکانس‌های جدید در تهران ادامه دارد. به‌ تازگی هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، هلیا امامی، حمید متقی و امیر کوهخایی جلوی دوربین این سریال رفتند.

پیش از این نیز سحر قریشی، اصغر نقی‌زاده و علیرضا استادی مقابل دوربین مسعود ده‌نمکی قرار گرفته بودند.

این دومین همکاری هومن‌برق‌نورد با مسعود ده‌نمکی پس از فیلم سینمایی «زندانی‌ها» است. هلیا امامی و علی سلیمانی نیز در اولین همکاری خود با کارگردان سه‌گانه پرمخاطب اخراجی‌ها، جلوی دوربین می‌روند.

اسامی بازیگران

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، رضا توکلی، برزو ارجمند، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی و مجید قادری بازیگران جدیدی هستند که به مجموعه تلویزیونی «دادستان» اضافه شده‌اند.

بهنوش بختیاری نیز تاکنون در «اخراجی‌ها۳»، «زندانی‌ها» و سریال «دارا و ندار» با ده‌نمکی همکاری داشته است. «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی محصول مرکز سیمافیلم است.

در این سریال که پربازیگرترین سریال مسعود ده‌نمکی به شمار می‌رود، ۲۰ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون و ۱۰۰ بازیگر تئاتر ایفای نقش می‌کنند. بیشتر تصویربرداری سریال «دادِستان» در ایران و بخشی از آن در خارج از کشور انجام خواهد شد.

فیلمنامه این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال «دادستان» در واکنش به اخبار و گمانه‌زنی‌ها درباره این سریال و موضوع آن گفت: داستان «دادستان» تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود اما همه مسئولان و مدیران باید آن را ببینند.

وی افزود: این سریال با همه کارهای آقای ده‌نمکی که آثار پرمخاطبی در کارنامه دارد، فرق دارد و فضایی پلیسی، معمایی و اکشن دارد.

خزاعی با اشاره به آغاز تصویربرداری سریال از اول مردادماه گفت: «دادستان» در ۱۵ قسمت ساخته می‌شود و تاکنون ۲۰ درصد از کار تصویربرداری شده است. این سریال بیش از ۱۰۰ لوکیشن دارد که گروه با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار را جلو می‌برد.

وی با اشاره حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون در این مجموعه تلویزیونی افزود: حدود ۱۲۰ بازیگر در سریال جلوی دوربین می‌روند که از این تعداد ۲۰ نفر بازیگر حرفه‌ای و مابقی بازیگران تئاتر و چهره‌های هنری جوان هستند.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در ادامه گفت: در این سریال صحنه‌های اکشن و جذاب زیادی داریم که امیدواریم مخاطبان در زمان پخش سریال از آن لذت ببرند.

خزاعی در پایان گفت: حدود ۹۰ درصد سریال در تهران تصویربرداری می‌شود و مابقی آن در یکی از کشورهای منطقه تصویربرداری خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا