چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس سلبریتی ها و بازیگران در چالش عکس سیاه و سفید + چالش جدید چیست؟

چالش عکس سیاه و سفید چیست؟ جدیدترین عکس سلبریتی ها و بازیگران در چالش عکس سیاه و سفید به همراه متن و عکس نوشته چالش عکس سیاه و سفید. گروه وسیعی از کاربران زن در اینستاگرام در کارزای با هدف «‌حمایت زنان از زنان»، عکس‌هایی سیاه و سفید از خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

بازیگران در چالش عکس سیاه و سفید
بازیگران در چالش عکس سیاه و سفید

در این چالش، هر کاربر عکسی سیاه و سفید از خود را به اشتراک می‌گذارد و دستکم یک زن دیگر را به شرکت در آن دعوت می‌کند. هشتگ «challenge accepted» یا به عبارتی «‌چالش پذیرفته شد» در پای این پست‌ها نوشته می‌شود تا طیف وسیع کسانی که با هدف شرکت در کارزار «‌حمایت زنان از زنان» عکس سیاه و سفید گذاشته‌اند را نشان دهد.

گفته می شود ماجرای این چالش که با هشتگی به نام Womenempowerment# در فضای مجازی داغ شده به قتل دختر دانشجوی ۲۷ ساله اهل موغلای ترکیه به نام پینار گولتکین مربوط می شود.

این دختر جوان در ۲۶ تیرماه امسال ناپدید می شود و چند روز بعد یعنی در تاریخ ۳۱ تیرماه جسد او پیدا می شود. ظاهرا این خانم توسط نامزد خود که فردی به نام جمال متین آوجی بوده خفه شده و سپس جسدش سوزانده شده بود. قتل این زن جوان بازتاب گسترده ای در نشریه های خبری ترکیه داشت و زنان را در این کشور به خیابان‌ها کشاند تا در اعتراض به این قبیل قتل ها از دولت طلب حمایت کنند.

 اگر روی این هشتگ کلیک کنید با موجی از عکس‌های سیاه و سفید زنان در حالت‌های مختلف مواجه می‌شوید که اغلب با شرح‌هایی در رابطه با توانمندی زنان و تلاش آن‌ها برای برابری به اشتراک گذاشته شده‌اند.  تا کنون بیش از ۴ میلیون بار از این هشتگ استفاده شده است.

این اولین باری نیست که کاربران اینستاگرم از عکس‌های سیاه‌وسفید به عنوان روشی برای آگاهی‌بخشی یا حمایتشان از یک کارزار استفاده می‌کنند. در سال ۲۰۱۶ نیز ، چالشی برای به اشتراک‌گذاری تصاویر سیاه‌وسفید با هدف  حمایت از «آگاهی‌بخشی درباره سرطان» به راه افتاد. سلبریتی‌هایی چون کری واشنگتن، جنیفر گارتنر، کریستن بل، و اوا لانگوریا با حمایتشان، به دیده شدن کارزار «‌حمایت زنان از زنان» کمک کرده‌اند.

گفته می‌شود سخنان هفته گذشته الکساندریا اوکاسیو-کورتس، عضو مجلس نمایندگان آمریکا علیه اظهارات جنسیت‌زده تد یوهو، دیگر نماینده مجلس این کشور، در صحن مجلس ایالات متحده، جرقه کارزار عکس‌ سیاه‌وسفید در رسانه‌های اجتماعی بود.

چهره‌های مشهور و غیرمشهور ایرانی در اینستاگرام هم به این کارزار پیوسته‌اند و علاوه بر به اشتراگ‌گذاری تصاویر خود، سایرین را به شرکت در آن دعوت کرده‌اند.

بازیگران در چالش عکس سیاه و سفید
بازیگران در چالش عکس سیاه و سفید

تمام دنیا را
سیاه و سفید دوست دارم
به جز تو
که رنگی‌ترین اتفاق منی…

….

همه چیزای خوب سیاه سفیدن
پنگوئنا، پانداها، چشمات……

سلبریتی ها در چالش عکس سیاه و سفید
سلبریتی ها در چالش عکس سیاه و سفید

تمام دنیا را
سیاه و سفید دوست دارم
به جز تو
تو رنگی ترین اتفاق منی…

رنگی شد تابلوی دنیای سیاه و سفیدم
وقتی عینکی به چشم زدم با مارک “جور دیگر”…

  تو مرا صدا بزن
سبز می شوم…
بهار می شوم…
حتی اگر زمستان باشد!…

بـــرای تـو میمیــرم

تـو وانـمـود کـن تب کـردی

هـمـیـن کـافـــیست ..

دستـم نقــاشی بلــد نیستـــــ

امـا دلــم برایت پـر میکشد…

هـــر جـا چراغی روشنه از ترس تنها بودنه…

ای تــرس تنهایی من،اینجا چراغی روشنه…

من با تو فهمیدم تو زندگی

یه چیزایی رو نباید بگی

وقتی زیاد گفتم دوستت دارم

تبدیل شدم به روزمرگی

زنـده امــ

ولـــــی ختــم کردنــــد

مــرا

بــه چــشمــــانــتـــــ…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا