سینماسینمای‌ایران

جدید ترین عکس های پشت صحنه فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم

مجله اینترنتی کولاک : فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی پربازیگر ترین فیلم تاریخ سینماست که این روز ها به ایستگاه پایانی نزدیک می شود و به زودی روی پرده سینما های سراسر کشور به نمایش گزاشته خواهد شد .

در ادامه عکس های پشت صحنه فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم را تماشا نمایید :

ما همه با هم هستیم فیلمی پربازیگر به نویسندگی پدرام پورامیری، حسین امیری و محمد داودی، کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی است. این فیلم ول شدگان نام داشت اما به دلایلی به ما همه با هم نیستیم و بعد به ما همه با هم هستیم تغییر نام داد و فیلمبرداری آن از فروردین تا خرداد ۱۳۹۷ انجام شد.

مهران مدیری بعد از فیلم همیشه پای یک زن در میان است و لیلا حاتمی پس از فیلم شیدا برای دومین بار با کمال تبریزی در کمدی ما همه با هم هستیم همکاری می‌کنند. این فیلم دومین فیلم کمدی ای (بعد از خوک) است که لیلا حاتمی حضور در آن را پذیرفته‌است.

این فیلم همچنین نخستین همکاری مشترک محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، مهران غفوریان، پژمان جمشیدی و سیروس گرجستانی با یکدیگر است. لوون هفتوان از بازیگرانی بود که ابتدا قرار بود در این فیلم بازی کند و از او تست گریم نیز گرفته شد اما در ۱۹ اسفند ۱۳۹۶هفتوان درگذشت و حضور او در این فیلم منتفی شد.

داستان فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ رازهایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا