تلویزیون

جزئیات بازگشت شهاب حسینی به شکرستان

شهاب حسینی با انتشار ویدئویی در فضای مجازی به شایعات جدایی‌اش از «شکرستان» پایان داده و از ادامه همکاری‌اش با این مجموعه خبر داد. شایعه قطع همکاری این بازیگر با مجموعه شکرستان، زمانی شکل گرفت که عده‌ای آگاهانه و از روی عمد با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی در صدد مخدوش کردن محبوبیت این بازیگر نزد مخاطبان تلویزیون و به خصوص مخاطبان شکرستان برآمده بودند.

بازگشت شهاب حسینی
بازگشت شهاب حسینیس

گرچه شهاب حسینی با انتشار متنی در فضای مجازی به این شایعات پاسخ داد، اما همچنان خبر همکاری نکردنش با این مجموعه در فضای مجازی دست به دست شده و به قوت خود باقی مانده بود. این در حالی است که رئیس مرکز صبا نیز در گفتگو با رسانه‌ها و از جمله جام‌جم خبر قطع همکاری شان را با آقای سوپر استار تکذیب کرده بود و همچنین عنوان کرد از این پس قرار است از سایر بازیگران سینما نیز برای همکاری با این مجموعه دعوت شود.

شکرستان از معدود پویانمایی‌هایی است که توانست در مدت کوتاهی مورد توجه مخاطبان گسترده‌ای قرار بگیرد. مخاطبانی که در رده سنی خاصی قرار نداشتند و در کنار بچه‌ها، بزرگ‌ترهایشان را نیز با خود همراه کردند. اتفاقی که شاید برای کمتر مجموعه پویانمایی‌ای می‌افتد که تا این حد شخصیت‌ها و موقعیت‌هایش برای مخاطبانش جذاب و دوست داشتنی باشند. به تعبیری می‌توان گفت شکرستان همه ویژگی‌های یک پویانمایی جذاب را دارد.

از شخصیت‌پردازی و قصه‌ها در بخش فیلمنامه گرفته تا گویندگی و صداپیشگی کاراکتر‌های اصلی مجموعه و روایت داستان‌ها با صدای زنده‌یاد مرتضی احمدی که به جذابیت این کار افزود. شاید همین استاندارد بودن کار بود که گروه را بر آن داشت برای تداوم موفقیت و به تکرارنیفتادن سراغ ستاره‌های سینما برود که استارت این کار با حضور شهاب حسینی رقم خورد؛ بنابراین یکی از موفق‌ترین آثار تلویزیونی در زمینه پویانمایی بی‌شک مجموعه شکرستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا