تلویزیون

جزئیات برنامه جدید رضا رشیدپور بعد از اتمام عصر جدید+جزئیات و زمان دقیق پخش

مجله اینترنتی کولاک: جدیدترین خبرها از شبکه ۳ سیما از پخش برنامه جدید رضا رشیدپور حمایت دارند. رشیدپور مدتی است در سیما حضور ندارد و برنامه “حالا خورشید” او جایش را به برنامه صبحگاهی “سلام صبح بخیر” داده است. چندی قبل شایعاتی مبنی بر حذف و کنار گذاشتن او از تلویزیون مطرح شده بود.

جزئیات برنامه جدید رضا رشیدپور بعد از اتمام عصر جدید

از هفته قبل برخی منابع مبنی بر بازگشت رضا رشیدپور و حالا خورشید، از نیمه مرداد به کنداکتور شبکه سه خبر می دادند. اما صفری، تهیه‌کننده “سلام صبح بخیر” این شایعات را رد کرد به خبرنگار ایرناپلاس گفت: تصمیم به رفتن از شبکه نیست. اما با توجه به اینکه شبکه سه سیما، مالک آنتن است و سیاستگذاری درباره برنامه‌ها را انجام می‌دهد، نه‌تنها من، بلکه برنامه‌سازان دیگر به تصمیمات شبکه، پایبند هستیم.

وی افزود: شبکه با توجه به سیاست‌هایش تصمیم می‌گیرد که چه برنامه‌ای روی آنتن بیاید. نکته‌ای که وجود دارد، درباره خبری است که بیرون آمد و در رسانه‌ها منتشر شد، مبنی بر اینکه قرار است برنامه ما به “سلام عصر بخیر” تغییر پیدا کند و “حالا خورشید” به همان زمان برنامه صبحگاهی برگردد. اما الان طبق شنیده‌های جدید قرار است که آقای رشیدپور شو شبانه معروفشان را پیگیری کنند.

صفری در ادامه افزود: با توجه به کنداکتور شبانه شبکه که با اتمام “عصر جدید” تقریباً خالی هم می‌شود و برنامه شاخصی نداریم، احتمالاً مدیران شبکه به باکس شبانه فکر کرده‌اند. چیزی که ما شنیدیم این است که رضا رشیدپور قرار است برنامه شبانه بسازد و ما در همین باکس صبحگاهی بمانیم. ما هم در حد اخبار و شایعات و حواشی در رسانه‌ها خوانده‌ایم و گفتند فعلاً صبح‌ها روی آنتن بروید و سازمان هنوز خبری مبنی بر تغییر کنداکتور به ما ابلاغ نکرده است.

اگر این خبرها و شنیده‌های تهیه کننده سلام صبح بخیر درست باشد، به نظر می‌رسد شبکه ترجیح داده که فعلاً برنامه صبحگاهی‌اش را حفظ کند و یک برنامه شبانه پرمخاطب تدارک ببیند. اما باید دید رضا رشیدپور که تجربه جنگ‌های شبانه چون شب شیشه‌ای و مثلث شیشه‌ای را دارد، با چه ایده‌ای به آنتن باز می‌گردد و مدیران تلویزیون تا کجا با او راه می‌آیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا