اخبار داغورزشی

جزئیات خیانت همسر ایلیچیچ بازیکن آتالانتا | یوسیپ ایلچیچ کیست؟ + بیوگرافی

جزئیات خیانت همسر ایلیچیچ بازیکن آتالانتا یوسیپ ایلیچ کیست؟ به همراه بیوگرافی کامل ایلچیچ بازیکن اسلونیایی تیم فوتبال آتالانتا ایتالیا و ماجرای خیانت همسرش در این مطلب. اخباری منتشر شده که ایلیچیچ بازیکن آتالانتا که مصدوم بوده به کشورش برمیگردد تا درکنار همسرش باشد، اما وی هنگام ورود به منزل همسرش را درحال خیانت درکنار مردی می بیند. گفته می شود حال روحی ایلیچیچ خوب نیست و حتی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد!

ژوزف ایلیچیچ  ۲۹ ژانویهٔ ۱۹۸۸ به دنیا آمده است. او اهل اسلوونی است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به ماریبور، پالرمو، فیورنتینا و آتالانتا اشاره کرد. وی همچنین در تیم ملی فوتبال اسلوونی بازی کرده است. این بازیکن در ۱۰ مارس ۲۰۲۰ و در بازی مقابل والنسیا موفق شد تمام ۴ گل تیمش را به ثمر برساند و آتالانتا را به مرحله یک چهارم نهایی ببرد.

او همچنین به اولین بازیکنی تبدیل شد موفق شده است در یک بازی حذفی و در خارج از خانه پوکر کند. همچنین او پیرترین بازیکنی لقب گرفت که در یک بازی از لیگ قهرمانان اروپا پوکر می‌کند.

چندی قبل آنتونیو کاسانو ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا در باره ایلیچیچ گفته بود اگر این بازیکن در یوونتوس بازی می‌کرد، کل دنیا در مورد او صحبت می‌کردند. به عقیده بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا، به هافبک تیم ملی اسلوونی به اندازه کافی توجه نمی‌شود.

 آنتونیو کاسانو مهاجم اسبق تیم‌های آ اس رُم، رئال مادرید، اینتر میلان و آث میلان ‌به این باور است که اگر یوزیپ ایلیچیچ در یوونتوس حضور داشت، از او به عنوان یک فوق ستاره یاد می‌شد.

به گزارش فوتبال ایتالیا، این بازیکن ۳۲ ساله در فصل جاری ۲۱ گل به ثمر رسانده است و اوج درخشش او در بازی والنسیا-آتالانتا در مستایا بود که چهار گل زد. حالا کاسانو در خصوص ایلیچیچ می‌گوید:

 “اگر ایلیچیچ ده سال زودتر (سرمربی آتالانتا، جامپیرو) گاسپرینی را ملاقات کرده بود، به یکی از پنج بازیکن برتر دنیا تبدیل می‌شد. اگر در یوونتوس نقش (پائولو) دیبالا را داشت، حالا کل دنیا در مورد او صحبت می‌کردند. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا