سینماسینمای‌ایران

داستان و اسامی بازیگران فیلم گشت ارشاد ۳ + زمان اکران

جدیدترین خبر از گشت ۳ به کارگردانی سعید سهیلی به همراه داستان و اسامی بازیگران فیلم گشت ارشاد ۳ همچنین زمان اکران این فیلم و اطلاعات تکمیلی. بعد از موفقیت قسمت اول و دوم فیلم گشت ارشاد حالا دست اندرکاران آن در پی ساخت فیلم گشت ۳ هستند. دو قسمت اول این فیلم در گیشه به فروش قابل توجهی دست پیدا کرد و جزو فیلم های پر فروش سال شد. داستان گشت ۳ در ادامه فیلم های گشت ۱و ۲ است اما در فضایی متفاوت تر.

فیلمبرداری فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی که از اواخر خرداد در تهران آغاز شده بود پس از ۲ ماه به پایان رسید. قرار بود بخش هایی از این فیلم در شهر مشهد فیلمبرداری شود اما همکاری های لازم توسط مسئولان شهر انجام نگرفت.

فیلمبرداری این فیلم با حفظ کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد و با تهمیدات صورت گرفته و الزام بازیگران و سازندگان به رعایت اصول ایمنی و حفظ پروتکل های بهداشتی هیچکدام از بازیگران و عوامل این پروژه به بیماری کرونا مبتلا نشدند.

به زودی مراحلی فنی فیلم آغاز می شود تا «گشت ارشاد ۳» با بهبود شرایط راهی اکران عمومی در سینماها شود.

گشت ارشاد ۳ فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی است که در سال ۱۴۰۰ منتشر شد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های گشت ارشاد (۱۳۹۰) و گشت ارشاد ۲ (۱۳۹۵) به‌شمار می‌رود. در این فیلم پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی و امیر جعفری ایفای نقش می‌کنند. میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد و علیرضا خواجه‌نیا از گروه بازیگران فیلم هستند.

مراحل فیلم‌برداری این فیلم از اواخر خرداد ۱۳۹۹ در تهران آغاز شده بود و پس از ۲ ماه به پایان رسید. گشت ارشاد ۳ در ۲۶ آبان ۱۴۰۰ به‌صورت سینمایی در ایران اکران شد

خلاصه داستان

حسن و عطا بعد از چند سال از آمریکا برمی‌گردند و به دنبال ماشین عباس آقا می‌روند که آن را به شخصی به نام پیکان که بهنام بانی نقش آنرا ایفا می‌کند کرایه دادند و از آن می‌دزدند و بعد که با اون آشنا می‌شوند او به دنبال خوانندگی است که عطا و حسن به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرای وی به او کمک می‌کنند که درگیر اتفاقاتی نیز می‌شوند.

بازیگران

بازخورد

روزنامهٔ جوان در نقد خود فیلم را نپسندید و گفت «مخاطب بیچاره به امید تماشای فیلمی کمدی روانه سالن‌ها می‌شود ولی نه تنها با شبه‌فیلمی ضعیف و کلیشه‌ای روبه‌رو است که از دو نسخه قبلی هم عقب‌تر است بلکه با تصاویر متحرکی مواجه است که بیشتر به کنسرت شباهت دارد تا فیلم!»

۲ دیدگاه

  1. چی میگی تو بلیط سینما ۵۰ هزار تومان برای یک نفر براشون پول میاورد اما یوتیوب برای هر ۱۰۰۰ نفر بهشون ۱۰۰ هزار تومان یعنی با توجه به اینکه اینجا ایرانه میشه ۴ دلار بر هر ۱۰۰۰ بازدید و هزار تومان برای هر نفر
    پس اگر در یوتیوب بگذارند فقط ۱۰۰ میلیون در آمد داره که پول یک دقیقه از کارشون هست
    ولی اگر در سینما بگذارند به احتمال زیاد بالای ۵۰۰ میلیارد ریال در آمد دارند
    و حتا خودشون در اینترنت برای جلوگیری از کپی رایت نمی‌فروشند
    پس لطفا حرف بیخود نزن

  2. اهههههههه یعنی چه
    خو اگر می خوان گشت ارشاد رو کامل بزارن تو یوتوب پول هم بهشون میده اما قبلش بگن که ما بریم تو یوتوب کانال شون رو دنبال کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا