سینماسینمای‌جهان

جزئیات ساخت فیلم ماموریت غیر ممکن ۷ با بازی تام کروز + زمان اکران و داستان ماموریت غیر ممکن ۷

جزئیات ساخت قسمت ۷ و ۸ فیلم ماموریت غیر ممکن با بازی تام کروز همچنین آخرین خبر به همراه زمان اکران و داستان ماموریت غیر ممکن ۷ و اطلاعات تکمیلی. تام کروز با سری هفتم و هشتم «ماموریت غیر ممکن» به سینماها باز می گردد. این شاید بهترین خبر برای علاقه مندان این سری فیلم ها باشد. کریستوفر مک‌کوری قرار است نویسندگی و کارگردانی هر دو فیلم را برعهده بگیرد.

به نقل از ورایتی، فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن۷» که اوایل سال جاری میلادی به خاطر بحران شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود از ماه سپتامبر(شهریور) آغاز خواهد شد.  فیلمبرداری نماهای بیرونی، اولین مرحله تولید فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن۷» است که از ماه سپتامبر ازسر گرفته خواهد شد.

«سایمون پگ» که در این فیلم نقش «بنجی دان» را بازی می‌کند به ورایتی گفت که برنامه ادامه تولید و فیلمبرداری این پروژه سینمایی آخر تابستان آغاز می‌شود.

این هنرپیشه بریتانیایی که در فیلم جدید «میراث» ایفای نقش کرده و اخیرا در مجموعه «پسران» آمازون بازی کرده با عنوان طنز گفت: صحنه‌های مبارزه «ماموریت غیرممکن۷» نیازمند فاصله اجتماعی پنج فوتی است.

پگ در مورد مراحل تولید و بحث آمایش و تدارکات این پروژه اکشن افزود: افرادی که به هر نوعی در فعالیتی نزدیک با دیگران مشارکت می‌کنند باید بحث ایمنی آن‌ها در اولویت قرار بگیرد. من نمی‌دانم وضعیت تست چیست، چگونه کار می‌کند، یا اینکه آیا آنها به طور مرتب می توانند آزمایش شوند یا خیر.

برنامه‌ریزی برای شروع مجدد پروژه‌ای عظیم چون «ماموریت غیرممکن۷» با تعداد عظیم خدمه، کارکنان و عوامل و لوکیشن‌های متعدد، به عنوان پیشرفتی عمده در صنعت جهانی تولید فیلم قلمداد می‌شود.

«تامی گارملی» دستیار اول کارگردان «ماموریت غیرممکن۷» اولین کسی بود که در برنامه رادیو۴ بی‌بی‌سی از شروع مجدد فیلمبرداری این پروژه خبر داد و گفت: امیدواریم که در ماه سپتامبر دوباره شروع به کار کنیم و از تمام کشورهایی که برنامه‌ریزی کرده‌ایم بازدید کنیم. قصد داریم بخش اعظم تولید را در بریتانیا در فضای بیرونی و نیز در استودیو تولید کنیم.

او افزود که اطمینان دارد که پارامونت می‌تواند دقیق طبق برنامه زمان‌بندی فیلمبرداری را از سپتامبر تا آوریل و می به پایان برساند. تولید این پروژه در اواخر ماه فوریه درست چند روز قبل از شروع فیلمبرداری صحنه‌های شهر ونیز، متوقف شد. در آن زمان، ایتالیا به عنوان مرکز شیوع ویروس کرونا در اروپا پدیدار شد.

وی که نویسنده-کارگردان «ملت سرکش» و «فال‌آوت» دو فیلم اخیر از مجموعه فیلم‌های اکشن و پرفروش «ماموریت غیرممکن» با بازی تام کروز بود، در شرف امضای قراردادی برای ساخت دو فیلم دیگر از این مجموعه است. تام کروز در این فیلم‌ها در نقش مردی پرقدرت به نام اتان هانت ظاهر شده که فردی برای انجام ماموریت‌های جهانی است.

مک‌کوری نخستین بار فیلم پنجم این مجموعه را در سال ۲۰۱۵ با نام «ملت سرکش» ساخت که ۶۸۲ میلیون دلار فروش کرد و تنها فیلمساز در تاریخ این مجموعه شد که با ساخت فیلم «فال‌آوت» ‌کارگردانی دو قسمت از این مجموعه فیلم‌ها را انجام داد.

این فیلم سال ۲۰۱۸ اکران شد و ۷۹۱ میلیون دلار فروش کرد. در حالی که تام کروز همه صحنه‌های بدل کاری فیلم را نیز خودش انجام داده بود، با شکستن مچ پای وی، ساخت فیلم مدتی به تعویق افتاد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های سال استودیوی سازنده‌اش هم شد و حتی یکشنبه گذشته در مراسم جوایز منتخب منتقدان جایزه هم برد.

موفقیت فیلم «فال‌آوت» موجب شد که بسیاری از استودیوهای ساخت فیلم برای همکاری با مک‌کوری ابراز علاقه کنند و حتی کمپانی وارنر برادرز سعی کرد که وی را به پروژه‌های دنیای ابرقهرمانی دی‌سی جذب کند؛ اما به نظر می‌رسد این کارگردان قصد دارد به همکاری با دوست و همکارش تام کروز ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا