تلویزیون

جدیدترین خبر از جزئیات فصل دوم عصر جدید+ تغییرات و داوران

جزئیات فصل دوم عصر جدید در این مطلب نوشته شده است. عصر جدید ۲ با تغییراتی پحش می شود. فصل اول فصل جدید با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شد و حالا در فصل دوم منتخبین، که از سوی داوران و رای دهی مردم امتیاز گرفتند حضور خواهند داشت. در فصل دوم عصر جدید هم به مانند فصل اول کار اجرا بر عهده احسان علیخانی خواهد بود.

در جدیدترین خبر ایمان قیاسى با انتشار ویدئویی نوشت:

«رفیق باید یه قابلیت‌هایی داشته باشه و به اندازش به رفیقش کمک کنه و تو غم و شادی کنارش باشه، اما تو خیلی بیشتر از یه رفیقی بیشتر شبیه یه فرشته که به همه عشق میدی و شاید به اندازش پس نگیری اما باز کار خودتو میکنی.. سالهاست کنارت تمام تلاشمو کردم و میکنم که تمام عشق و رفاقتی که بهم دادی رو تا اندازه ایی جبران کنم امیدوارم یه روزی بتونم….

من تو زندگیم به آدم هایی شبیه تو میگم فرشته.. کسی که میتونه از تمام خودش بگذره و برای مردمش کار انجام بده کسی که به فکر همه هست و مشکل همه رو رفع میکنه قطعا فرشته اس…او یک فرشته است، امیدوارم بهترین ها برات اتفاق بی افته رفیق»

برای شرکت در برنامه عصر جدید کافیست یک ویدیوی حداکثر ۵ دقیقه ای از مهارت خود را با در نظر داشتن ضوابط زیر به سایت asrejadid.ir ارسال کنید.

جزئیات فصل دوم عصر جدید
جزئیات فصل دوم عصر جدید

ضبط مرحله دوم «عصرجدید» شروع شده است و ۶۰ اجرای برتر که با رای مستقیم هیات داوران، آرای مردمی، اعتبارنامه طلایی هیات ژوری و انتخاب گروه برنامه‌ساز، برگزیده شده‌اند در این مرحله حضور دارند.

«عصرجدید» در فصل دوم تغییراتی دارد و به طور مثال در آغاز هر اجرا، هر چهار ضربدر داوران، قرمزرنگ است و شرکت‌کننده‌ها باید با اجرای قوی‌تر خود نسبت به فصل مقدماتی، داوران را متقاعد کنند که ضربدرشان را سفید کنند.

در هر برنامه هم از میان اجراهای راه‌یافته به فینال همان شب، هیات ژوری تنها دو اجرا را برمی‌گزینند تا راهی مرحله آرای مردمی شود. این تغییر به این معنی است که قضاوت نهایی دور دوم، فقط و فقط به عهده مردم است و آنها هستند که از هر برنامه، با رای خود، تنها یک اجرا را برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی برمی‌گزینند. بعد از پخش هر قسمت، مردم ۲۴ ساعت فرصت دارند تا از طریق اپلیکیشن یا با شماره‌گیری کد هر اجرا، رای خود را ثبت کنند و در نهایت، ۱۵ اجرا از میان ۶۰ اجرا، راهی نیمه‌نهایی خواهند شد.

از تغییرات دیگر برنامه هم می‌توان به متفاوت‌شدن دکور اشاره کرد. برنامه «عصر جدید» در ایام ماه مبارک رمضان یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا