اجتماعیاخبار داغ

جزئیات ماجرای تماس پدر رومینا اشرفی با وکیل قبل از قتل او

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره جزئیات ماجرای تماس کربلایی رضا اشرفی ، پدر رومینا اشرفی با وکیل ، قبل از قتل او و همچنین جزئیات جدید از پرونده ی این قتل فجیع خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ماجرای قتل هولناک رومینا اشرفی ، دختر ۱۴ ساله تالشی به دست پدر خود و با استفاده از داس، هر روز ابعاد جدیدتری پیدا می کند!

تماس پدر رومینا اشرفی با وکیل

به تازگی برخی رسانه ها گزارش داده اند که کربلایی رضا اشرفی پدر رومینا اشرفی ، قبل از قتل او درباره مجازات خود تحقیق کرده بود! گویا کربلایی رضا اشرفی قبل از ارتکاب این جنایت فجیع با یک وکیل تماس گرفته بود و فهمیده بود که طبق قانون پدر، ولی دم است و قصاص نمی شود!

در همین حال حمیدرضا گودرزی ، وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به جنبه عمومی قتل رومینا اشرفی توسط پدر خود اظهار کرد:

از لحاظ قانونی پدر در صورت قتل فرزند خود قصاص نمی ‌شود، اما جنبه عمومی جرم را که ۳ تا ۱۰ سال حبس است، باید بگذراند.

در همین حال قاضی حشمت رستمی ‌درون ‌کلا، قاضی دادگاه عالی استان مازندران با بیان این که عمل پدر این طفل در کشتن او بدون کیفر نمی ماند، به تقصیر جامعه در این قبیل جنایات نیز اشاره کرد و افزود:

جامعه نیز با فشارهایی که بر اعصاب پدر تحقیر شده وارد کرده است، مقصر است و از آن مهم تر جامعه نتوانسته وجود بیماری و ناهنجاری در روح و روان این پدر را به موقع تشخیص و چاره کند.

در انتها لازم به بیان است کربلایی رضا اشرفی ، قاتل رومینا اشرفی، بر اساس ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی، از جهت جنبه عمومی علاوه بر پرداخت دیه ، به حبس تعزیری ۳ تا ۱۰ سال محکوم خواهد شد. البته دادگاه با توجه به مسائل و شرایطی که قتل بر اساس آن انجام شده است، درباره حبس و جنبه عمومی جرم تصمیم ‌گیری خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا