تلویزیون

جزئیات پخش فصل دوم برنامه میخچه از شبکه ۲ سیما+ساعت دقیق پخش و تکرار

برنامه میخچه با سبک و سیاقی متفاوت، آیتم‌های نمایشی و حضور دو مجری، در فرم و محتوایی تازه، تولید خواهد شد و پس از ماه محرم به قاب تلویزیون باز خواهد گشت. برنامه میخچه هر چهارشنبه از شبکه دو به عنوان یک برنامه فانتزی با وجهه طنز به بررسی اخبار، حواشی، ترند و هشتگ‌ها در فضای مجازی می‌پردازد.

فصل دوم برنامه میخچه
فصل دوم برنامه میخچه

حسین زارع زاده تهیه کننده برنامه «میخچه» در خصوص هدف ساخت و تولید این برنامه در گروه سیاسی شبکه دو گفت: امروز مخاطب به شدت درگیر فضای مجازی است و ما می‌خواهیم به مخاطب بگوییم نباید هرچه می‌بینید و می‌شنوید باور کنید چرا که حقیقت فراتر از این‌ها است.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف «میخچه» شامل مرور اخبار، بازخوانی برخی شایعات منتشر شده در این فضا و پاسخ به آنها، گزارش مردمی و گفتگو با شخصیت تِرند هفته، اظهار داشت: این برنامه، به عنوان یکی از برنامه‌های تخصصی فضای مجازی و حواشی آن است و تیم ما به صورت پیوسته اخبار مهم را در فضای مجازی رصد می‌کند تا به اخبار حاشیه‌سازی که ترند و با هشتگ‌های پُر بحث داغ شده است در قالب طنز پرداخته شود.

تهیه کننده «میخچه» با بیان اینکه خوشبختانه برنامه مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته است، گفت: فصل نخست مجموعه رو به پایان است و برای تولید بیست و شش قسمت فصل دوم برنامه آماده خواهیم شد.

گفتنی است برنامه «میخچه» کاری از گروه سیاسی به تهیه کنندگی حسین زارع زاده چهارشنبه‌ها ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش و ۲:۳۰ بامداد پنجشنبه بازپخش می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا