تلویزیون

جزئیات پخش مرحله دوم عصر جدید در عید فطر + ساعت پخش

جزئیات پخش مرحله دوم عصر جدید در عید فطر به همراه ساعت پخش مرحله دوم از فصل دوم مسابقه عصر جدید با اجرای احسام علیخانی در این مطلب. مرحله مقدماتی از فصل دوم عصر جدید با اجرای کامل شرکت کنندگان پذیرفته شده در مسابقه پایان یافته و حالا مخاطبین منتظر شروع مرحله بعد یعنی مرحله دوم و ماقبل نیمه نهایی عصر جدید هستند.

پخش مرحله دوم عصر جدید در عید فطر
پخش مرحله دوم عصر جدید در عید فطر

در همین خصوص احسان علیخانی مجری و تهیه کننده این برنامه گفت: هنوز برای ادامه ضبط برنامه با این شرایط تصمیم گیری صورت نگرفته است.سلامتی شرکت کنندگان ،تماشاگران و عوامل بسیار مهم است و اگر شرایط مهیا شود ضبط را ادامه خواهیم داد.

احسان علیخانی تهیه کننده و مجری عصرجدید درباره ادامه فصل دوم این مسابقه توضیحاتی ارائه داد. علیخانی تهیه کننده و مجری  برنامه عصر جدید در ارتباط زنده تصویری با مردم درباره ادامه فصل دوم این مسابقه گفت: ضبط این برنامه از فردا یکشنبه بدون تماشاگر آغاز می‌شود و پخش آن عید فطر خواهد بود.

وی ادامه داد: ضبط برنامه با رعایت پروتکل بهداشتی صورت گرفته و لوکیشن با همکارى شهردارى، سازمان آتش نشانى و مرکز بهداشت صدا و سیما ضدعفونی شده است.

شرایطی که ویروس کرونا در کشور به وجود آورده باعث محدودیت های بسیاری شده است. در هفته های اخیر برنامه هایی که در تلویزیون با حضور تماشاگران برگزار می شد دچار همین محدودیت ها شده است. ضبط چند قسمت اخیر مسابقه عصر جدید نیز بدون حضور تماشاگران انجام شد. باید دید تلویزیون چه ساز و کاری برای مرحله دوم عصر جدید تدارک خواهد دید.

این تلنت شو در فصل اول توانست مخاطبان زیادی را به دست بیاورد و طبق نقل قولی از احسان علیخانی در نشست خبری، آمار ۷۰ درصدی در بین بینندگان داشته است. فصل دوم عصرجدید ۱۸ اسفند، مصادف با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

فصل دوم مسابقه «عصرجدید» حوالی ساعت ۲۳ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود. تکرار مسابقه «عصرجدید» فردای پخش هر برنامه، حوالی ساعت ۱۱ صبح پخش می‌شود. همچنین برنامه «هشتگ عصرجدید» به حواشی، پشت صحنه و اتفاقات برنامه اصلی می پردازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا