چهره هاسلبریتی خارجی

جنیفر لوپز برای حفظ زیبایی نامحدود خود چه می کند؟

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: پردیس کیانی

شاید باور نکنید اما جنیفر لوپز حدودا پنجاه سال سن دارد. باید بدانید که سبک زندگی و برنامه ی غذایی او یکی از مهم ترین دلایل و راز جوانی اش است. پوست صورت او نه تنها چین و چروک ندارد، بلکه به زیبایی می درخشد.

5 راز زیبایی جنیفر لوپز

مهم ترین مساله ی زندگی او وقت گذاشتن برای روی فرم نگه داشتن بدنش و جوان نگه داشتن پوستش است. او حتی ذره ای پیر و افتاده نشده است. او در مصاحبه اش با اِلن که از او پرسیده بود به کدام قسمت بدنت افتخار می کنی؟ پاسخ داد: به عضلات شکمم. شکم او مانند یک ورزشکار حرفه ای تخت و بدون چربی است، به همراه سیکس پک های جالب توجه اش. او مانند یک جوان بیست ساله زندگی می کند. شاداب و سرحال همراه ورزش های روزانه و البته رژیم غذایی که بسیار برای روی فرم ماندن حائز اهمیت است. اما نگران نباشید! همه می توانند از برنامه ی روزانه و قدرتمند جنیفر لوپز برای جوان و سرحال ماندن در هر سنی استفاده کنند و مهمتر این که بیشتر آنها هزینه  زیادی برای شما ندارند. در این جا شما را با رازهای زیبایی و جوانی جی لو آشنا می کنیم.

 

۱- جی لو محیط کارش را هیجان انگیز می کند

جی لو یاد گرفته است که چگونه محیط کارش را در این سالها برای خود شاد و مفرح سازد. به این معنا که بعضی از روزها او پله ها را با سرعت طی می کند و گاهی با همکارانش می رقصد یا اندامش را تکان می دهد. خب او اجازه نمی دهد برنامه هایش تکراری شوند بنابراین ممکن است کارهای دیوانه وار نیز انجام دهد. گاهی ممکن است کارهای هیجان انگیزی هم با الکس رودریگز نامزد فعلی اش انجام دهد، این بامزه نیست؟

۲- جی لو طرفدار مثبت اندیشی روزانه است

اگر شما نا محدود بودن را به خود تلقین کنید، شما نامحدود می شوید، کافیست به قدرت ذهن اعتقاد پیدا کنید. خب، مثبت اندیشی برای جنیفر لوپز جواب داده است. او قبلا فاش کرده بود که از قدرت مثبت اندیشی برای بالا بردن اعتماد به نفسش و ثبات درخشان ماندنش استفاده می کند. او می گوید: ” تلقین و مثبت اندیشی بسیار مهم است. من جوان و بی انتها هستم. من هر روز، چند بار در روز، این را به خود می گویم. به نظر مسخره می آید اما اینطور نیست: سن فقط یک عدد در ذهن شماست.”

۳- جی لو از روغن های مخصوص صورت استفاده می کند

فارغ از اینکه او به خود درباره جوانی و جاودانگی تلقین می کند، برنامه ریزی دقیقی هم دارد: میکاپ آرتیست او مِری فیلیپس می گوید: جنیفر لوپز طرفدار روغن های ضد چروک است. روغن های ضد چروک تنها شامل آکوامارین یا سنگ های جاودانگی نیستند بلکه همچنین شامل گیاهان حاوی ویتامین A، بابونه های آرام بخش و مجموع بیومارین ها نیز می شوند. اینها شاید خیلی قیمت بالایی نداشته باشند اما بسیار کارساز هستند.

۴- جی لو مقدار خیلی زیادی آب می نوشد

جنیفر لوپز در طول مصاحبه اش با دکتر آز گفت که او اصلا نوشیدنی های الکلی مصرف نمی کند. به جایش نوشیدن مقدار زیادی H2O را انتخاب می کند. جنیفر لوپز می گوید: “خیلی احساس خوبی بهم دست میده. آب بیشترین چیزیه که در طول روز می نوشم.” او همچنین بین ۶ تا ۸ ساعت در طول شب می خوابد و صبح قبل از طلوع خورشید بیدار می شود. این  دو مورد کارهای آسانی هستند که شما می توانید برای سلامت زیبایی خود، هر چه زودتر و بدون متحمل شدن هیچ هزینه ای مانند یک ستاره هالیوود برای خود انجام دهید.

۵- جی لو غذاهای سالم و رژیمی مصرف می کند

جی لو از تمام غذاها برای بدنش به عنوان سوخت استفاده می کند. او حتما از روش هایی برای بالا بردن متابولیسم بدنش استفاده می کند و برای انجام این کار از متخصص تغذیه هایلی پومروی کمک می گیرد. برنامه ی اصلی تغذیه پومروی کمک به مراجعین خود برای بالا بردن سوخت و ساز بدن آنها با کمی تکنیک های سخت است. برنامه ی رژیمی او، خوردن غذاهای درست و واقعی (مقداری میوه و سبزیجات) بدون مصرف هیچ گونه شیرینی غیر طبیعی، خوراکی های رنگی، خوراکی هایی با مواد نگه دارنده و هیچ گونه خوراکی های پر کالری و همچنین نیم ساعت پیاده روی پس از خوردن غذا و همینطور مصرف سه وعده ی غذای اصلی و دو میان وعده در طول روز است. به اندازه ی کافی، آسان و قابل انجام است، درسته؟

 

منبع:

wellandgood

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا