چهره هاسلبریتی خارجی

جوناتاس مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران کیست؟ + زندگینامه کامل

جوناتاس دخسوس با نام کامل ” جوناتاس کریستیان د خسوس ” و ملقب به ” لارلی ” ، متولد ۶ ماه مارس سال ۱۹۸۹ میلادی در ایالت بتیم کشور برزیل می باشد. این بازیکن فوتبال برزیلی و همچنین مهاجم سابق تیم فوتبال هانوفر آلمان، ذاتا یک بازیکن راست پا شناخته می شود.

جوناتاس مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس

جوناتاس با قد یک متر و ۹۲ سانتی متری خود، در لیگ‌ های مختلف عملکردهای درخشانی را از خود به ثبت رسانیده ست و آمار، نشان دهنده ی قدرت عمل بالای او در گلزنی می باشد. در کارنامه فعالیت های او، سه بازی برای تیم ملی زیر ۱۹ سال کشور برزیل نیز دیده می شود که به عنوان یک بازیکن برزیلی، بسیار مهم و ارزشمند است!

زندگینامه جوناتاس دخسوس

جوناتاس در تیم‌ های فوتبال متعددی هم چون تیم فوتبال هانوفر در آلمان، تیم فوتبال رئال سوسیداد و الچه در اسپانیا، تیم فوتبال پسکارا، تیم فوتبال تورینو، تیم فوتبال برشا و لاتینا کالچو در ایتالیا، تیم فوتبال آلکمار در هلند، تیم فوتبال روبین کازان در روسیه و همچنین تیم‌ های فوتبال برزیلی هم چون کروزیرو و کورینتیانس بازی کرده است.

لازم به بیان است او در دوره ی حضور خود در تیم فوتبال روبین کازان کشور روسیه، همبازی سردار آزمون و رضا شکاری، بازیکنان ایرانی این تیم روسی بود!

جوناتاس دخسوس مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس

بررسی آمار دخسوس

سری B ایتالیا

۶۶ بازی – ۳۰ گل – ۱۲ پاس گل

لالیگا اسپانیا

۶۱ بازی – ۲۱ گل – ۹ پاس گل

لیگ روسیه

۳۱ بازی – ۱۳ گل – ۳ پاس گل

سری A ایتالیا

۲۹ بازی – ۳ گل – یک پاس گل

بوندس لیگا آلمان

۲۲ بازی – ۶ گل – ۴ پاس گل

اردیویسه هلند

۱۵ بازی – ۴ گل – یک پاس گل

سری A برزیل

۹ بازی – یک گل

لیگ اروپا

۴ بازی – یک پاس گل

آمار کلی

۲۶۰ بازی – ۸۸ گل – ۳۱ پاس گل – یک گل به ازای هر ۲۰۰ دقیقه

زندگینامه جوناتاس

حضور جوناتاس دخسوس در تیم فوتبال پرسپولیس تهران

پس از ناکامی های ” جونیور براندائو ” بازیکن برزیلی در تیم فوتبال پرسپولیس و جدایی این بازیکن که با انتقادات زیادی نیز همراه بود، پرسپولیسی‌ ها جست و جوی خود را برای یافتن مهاجم دیگری برای تقویت خط حمله ی خود آغاز کردند و اکنون با ” جوناتاس دخسوس “، مهاجم برزیلی سابق تیم فوتبال هانوفر آلمان به توافق دست یافته اند.

لازم به بیان است کارنامه و کیفیت بازی های ” جوناتاس دخسوس ” توسط گابریل کالدرون، مربی آرژانتینی است و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تایید شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا