چهره هاسلبریتی خارجی

جیمز فرانکو کیست ؟ افشای رابطه با امبر هرد همسر جانی دپ + عکس های لو رفته

جیمز فرانکو کیست ؟ افشای رابطه با امبر هرد همسر جانی دپ! همچنین عکس و جزئیات رابطه پنهانی جیمز فرانکو با امبر هرد و تصاویر لو رفته از رابطه آنها. هنوز چندی روزی از افشای رابطه امبر هردی همسر (سابق) جانی دپ با ایلان ماسک نگذشته بود که عکس هایی در فضای مجازی منتشر شد که در آنها نشان می داد امبر هرد با جیمز فرانکو هم ارتباط برقرار کرده است! اما جیمز فرانکو کیست؟

جیمز ادوارد فرانکو   بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، نویسنده و نقاش آمریکایی است. او ۱۹ آوریل ۱۹۷۸ در کالیفرنیا آمریکا به دنیا آمده است. فرانکو در سال ۲۰۱۸ توانست برای فیلم هنرمند فاجعه جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی را از مراسم جوایز گلدن گلوب به دست آورد.

عمده شهرت فرانکو برای سه گانه سینمایی مرد عنکبوتی ساخته سام ریمی است. فرانکو در مراسم اسکار ۲۰۱۱ همراه با آن هاتاوی مجری مراسم اسکار بود و در آن مراسم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم ۱۲۷ ساعت بود که نصیب کالین فرث شد.

مادر جیمز فرانکو، «بتسی لو» شاعر و نویسنده و پدرش «داگلاس فرانکو» مسئول شرکت ترابری است. او دو برادر کوچکتر به نام های تام و دیو فرانکو دارد. جیمز در در سال ۱۹۹۶ از دبیرستان فارغ‌ التحصیل شد و سپس در دانشگاه کلمبیا در رشته ی زبان پذیرفته شد ولی بعد از یک سال دانشگاه را ترک کرد تا بازیگری بیاموزد. اما به دلیل علاقه به تحصیل به نیویورک رفت و آنجا به دانشگاه هنر رفت و در رشته ی نویسندگی ادامه تحصیل داد، او در ۲۰۱۰ دانشجوی دکترای دانشگاه ییل شد.

فرانکو بازیگری را از اواخر سال ۱۹۹۰، با ظاهر شدن در سریال‌های کوتاه و زندهٔ تلویزیونی و فیلم‌هایی مخصوص نوجوانان، شروع کرد. در ۲۰۰۱ نقش اصلی فیلم جیمز دین را بازی کرد که باعث شد جایزهٔ بهترین بازیگر مرد فیلم‌های تلویزیونی را دریافت کند. فرانکو پس از ایفای نقش هری آزبورن در مرد عنکبوتی به شهرت جهانی رسید.

رابطه جیمز فرانکو با امبر هرد
رابطه جیمز فرانکو با امبر هرد

بعد از آن فیلم‌های او شامل: یک فیلم جنگی به نام یورش عظیم در سال ۲۰۰۵، فیلم حماسی و عاشقانهٔ تریستان و ایزولد در سال ۲۰۰۶، درام آناپولیس در سال ۲۰۰۶. فرانکو در ۲۰۰۸ به خاطر بازی در قطار آناناس جایزهٔ بهترین بازیگر فیلم‌های کمدی یا موزیکال را دریافت کرد. او نقشی برجسته در فیلم میلک در سال ۲۰۰۸ بازی کرد. در ۲۰۱۰، در فیلم ۱۲۷ ساعت نقش آرون رالستون، کوه‌نوردی که مجبور می‌شود بازوی خود را قطع کند وقتی زیر یک تخته سنگ گیر می‌افتد، ایفای نقش کرد.

به فرانکو به عنوان یک نماد جذابیت نگاه می‌شود و و توسط Salon.com، به عنوان جذاب‌ترین مرد زنده سال ۲۰۰۹ انتخاب شده‌است. همیشه پوشش رسانه‌ای زیادی از فرانکو وجود داشته، مخصوصاً در مورد علاقه‌اش در مورد رفتن به دانشگاه.

فرانکو در میان هنر به نقاشی هم علاقهٔ خاصی دارد و در دوران دبیرستان، نقاشی نیز می‌کرده. خودش می‌گوید: نقاشی در دوران دبیرستان برایم مثل یک روزنه بود و در واقع بیشتر از آن چیزی که بازی کردم، نقاشی کشیدم. نقاشی‌هایش در ۲۰۰۶ در لس آنجلس به نمایش گذاشته شد. همچنین در مرد عنکبوتی ۳ در صحنه‌ای داشت نقاشی می‌کشید.

او به عنوان نماد جنسی نیز شناخته شده و در سال ۲۰۰۹ به عنوان جذاب‌ترین مرد زنده انتخاب شد. در دسامبر ۲۰۱۰ تایمز به او لقب «باحال‌ترین آدم دنیا» را داد.

دوست دخترهای او تا حالا مارلا سوکولف (۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲)، اشلی هارتمن (۲۰۰۴ تا ۲۰۰۵)، لیندسی لوهان (۲۰۰۵)، سینا میلر (۲۰۰۶)، آنا ارایلی (۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰)، اگنس دین (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱)، آماندا سیفرید (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲)، امیلیا کلارک (۲۰۱۳)، لانا دل ری (۲۰۱۴)، ارین جانسون (۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷) و ایزابل پاکزاد (از ۲۰۱۷) بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا