سریالسریال‌ایرانی

حامد تهرانی بازیگر نقش کیان در سریال در کنار هم ۲ کیست؟ + بیوگرافی و عکس

حامد تهرانی بازیگر تلویزیون و سینما دهم مهر ماه سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. او دارای یک خواهر و یک برادر است.

بیوگرافی حامد تهرانی بازیگر نقش کیان در سریال در کنار هم ۲

بیوگرافی حامد تهرانی

تحصیلات حامد تهرانی

حامد تهرانی داری مدرک فوق دیپلم موسیقی از دانشگاه سوره است.

فعالیت هنری حامد تهرانی

خنده بازار ، سه اپیزود از آینه ، گذر میرزا ، نیم نگاه ارث شیرین ، مشکلات یک مرد محترم ، ماه عسل. ساخت موسیقی برای :طلاق به سبک ایرانی، ارث شیرین ، چشمهاتو ببند ، قبر مشترک ، آخرین اخطار از جمله آثار هنری حامد تهرانی هستند.

آغاز بازیگری حامد تهرانی

بازیگری را از سال ۱۳۷۲ با برنامه ی کودکی به کارگردانی علی عمرانی شروع کرد. از سال ۷۸ کار موسیقی را شروع کرد، ساز تخصصی او پرکاشن است با خواننده های مختلفی کارکرده  است.

حامد تهرانی هم اکنون مشغول بازی در سریال در کنار هم ۲ است و در این سریال در کاراکتر کیان به ایفای نقش پرداخته است.

حامد تهرانی بازیگر نقش کیان در سریال در کنار هم ۲

حامد تهرانی درباره نقشش در سریال در کنار هم ۲ گفت: در کنار هم ۲» داستان دو برادر است که یکی از آنها بنا به دلایلی مجبور می شود با خانواده برادر خود با هم زندگی کند، بیان کرد: من نقش «کیان» را در این سریال ایفا می کنم و پسر خانواده ای هستم که نسبت به خانواده عموی خود که رامین ناصرنصیر نقش آن را ایفا می کند، خانواده ای مقرراتی و با آداب و رسوم متفاوت هستند.

تهرانی ادامه داد: همچنین یک پسر عمو به نام «آرش» نیز دارم که درگیر اتفاقاتی می شود و من که فاصله سنی زیادی با او ندارم باید او را راهنمایی کنم. در واقع تمام چالش های سریال حول «آرش» و «کیان» می گذرد. البته در این میان خانواده «کیان» وقتی تلاش زیاد او را برای تامین مخارج عروسی و گرفتن خانه برای ازدواج با دخترعمویش می بینند، دچار سوتفاهم می شوند و فکر می کنند کیان گرفتار اعتیاد شده و قضاوتش می کنند.

بازیگر «در کنار هم ۲» درباره ویژگی های نقش «کیان» توضیح داد: «کیان» پسری مهندس و بسیار عاقل است که همیشه کار درست را انجام می دهد و طبق مقررات خانواده عمل می کند و در اختیار آنها است و خانواده نیز روی او حساب باز می کنند. من تا به حال نقش فردی را که بسیار عاقل است، بازی نکرده ام اما می توانم بگویم «کیان» در عین عاقل بودن شیرین است و خشک نیست.

1 دیدگاه

  1. آقای تهرانی مدرک فوق لیسانس موسیقی شون از کنسرواتوار روسیه ست. ولی همه سایتها ندرک دانشگاه سوره رو اعلام میکنند. درمورد این عکسی که مربوط به خندوانه ست بفرمایید ایشون مهمون خندوانه بودن یا از عوامل برنامه؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا