چهره هاسلبریتی ایرانی

حضور آناهیتا درگاهی در جشنواره فیلم فجر ۹۸ با تیپی دیدنی + عکس

در این مطلب، عکسی از حضور آناهیتا درگاهی در جشنواره فیلم فجر ۹۸ با تیپی دیدنی و پالتوی خاص را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بهانه ای بوده است برای دورهم بودن هنرمندان و بازیگران و سلبریتی ها! سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در ۲۹ مهر ماه سال ۱۳۹۸ شمسی با انتشار فراخوانی کار سی و هشتمین دوره فیلم فجر آغاز شد،

آناهیتا درگاهی در جشنواره فیلم فجر ۹۸

همچنین ثبت نام از آثار متقاضی حضور در جشنواره از ۱ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ بوده است، که در این مدت ۱۱۵ فیلم سینمایی به همراه ۳۶ فیلم مستند فرم ثبت نام جشنواره را تکمیل کرده‌ اند که از این تعداد ۳۷ فیلم سینمایی متعلق به فیلمسازان اول است. سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در شهر تهران از ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی آغاز شد.

بد نیست بدانید آناهیتا درگاهی ، بازیگر سینما و تئاتر و همچنین نقاش متولد ۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ شمسی در شهر تهران می باشد. آناهیتا نخستین دوره‌ های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند. مؤتمن در سال ۱۳۹۴ شمسی او را برای بازی در فیلم خود با عنوان ” آخرین بار کی سحر را دیدی؟ ” به نویسندگی امیر عربی برگزید.

درگاهی تحصیلات خود را در رشته هنر ادامه داد و مدرک کارشناسی‌ خود را در رشته گرافیک و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته نقاشی از دانشگاه هنر تهران دریافت کرد. او در دی‌ ماه سال ۱۳۹۵ شمسی با اشکان خطیبی، بازیگر، مجری، خواننده و کارگردان تئاتر، ازدواج کرد!

آدرس اینستاگرام آناهیتا درگاهی

https://www.instagram.com/anahita

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا