تلویزیونسریال خارجی

حضور فیلم جدید سونام و آنیل کاپور در اسکار ۲۰۱۹

ترجمه: سمیرا فیض آبادی، مجله اینترنتی کولاک

فیلم جدید سونام کاپور به نام « Ek Ladki Ko Dekha Toh Aisa Laga» (دختری را دیدم و فکر کردم…) در حال اکران در سینماهای هند است. این فیلم نه تنها نظر منتقدین سینمایی را به خود جلب کرده بلکه توانسته مورد استقبال مخاطبین قرار بگیرد.

 سونام و آنیل کاپور

آنیل کاپور، راج کمار رائو و جوهی چاولا دیگر بازیگران برجسته این فیلم هستند. عوامل سازنده این فیلم در خوشی موفقیت بدست آمده فیلمشان در گیشه به سرمی بردند که یک خبر خوب دیگر شادی آنها را دوچندان کرده است. فیلمنامه این فیلم از سوی آکادمی معتبر اسکار انتخاب شده است تا در کتابخانه علوم و هنرهای تصویری قرار بگیرد. این آکادمی که مطرح ترین آکادمی فیلم است از سازندگان این فیلم درخواست کرده که یک نسخه از فیلمنامه را برای آنها بفرستند.

این فیلم حاصل کار یک کارگردان فیلم اولی به نام شلی چوپرا است. موضوع این فیلم در مورد همجنسگرایی است. این فیلمنامه در دسترس دانشجویان، فیلمسازان، نویسندگان و علاقه مندان عام قرار خواهد گرفت. داستان این فیلم در مورد دختری به نام سوئیتی با بازی سونم کاپور است که در یک شهر کوچک زندگی می کند و عاشق یک دختر دیگر می‌شود. با این همه خانواده‌ی او که واقعیت را نمی‌دانند اصرار دارند او با پسری ازدواج کند و سوئیتی می‌ترسد که با مشخص شدن واقعیت با مخالفت خانواده‌اش مواجه شود. او با یک نمایش‌نامه نویس (با بازی راج کمار رائو) مشورت می‌کند تا به او کمک کند این راز را به پدرش (با بازی آنیل کاپور) بگوید و نوع پذیرش این موضوع از سوی خانواده سوئیتی خط حرکت داستان این فیلم است.

یک منتقد مطرح سینمای هند درخصوص این فیلم چنین نوشته است: «این همان چیزی است که سینمای تجاری هند شدیدا به آن نیاز داشت. ما غالبا شاهد نمایش داستان‌های عاشقانه معمولی هستیم اما این فیلم داستانی متمایز دارد. از ۵ بازیگر حاضر در این فیلم ۴ نفر آنها ستاره هستند.»

آنیل کاپور که در این فیلم برای اولین بار با دخترش سونم همبازی شده در صفحه اینستاگرام خود در خصوص این همکاری احساس غرور کرده و گفته: «هیچ وقت به این اندازه به تو افتخار نکرده بودم. باعث افتخار من بود که با تو در این فیلم همبازی شدم دخترم.»

آنیل کاپور پیش از این حضور در آکادمی معتبر اسکار را با فیلم “میلیونر زاغه نشین» تجربه کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا