موسیقیموسیقی ایران

حقایقی درباره بیماری سرطان حمید هیراد از زبان خودش + ویدیو | ماجرای آهنگ شوخیه مگه

حقایقی درباره بیماری سرطان حمید هیراد از زبان خودش همراه با ویدیو صحبت های حمید هیراد درباره بیماری روند شیمی درمانی و ماجرای ساختن آهنگ شوخیه مگه. خبر سرطان حمید هیراد بسیاری از طرفداران این خواننده را نگران و شوکه کرد.

خواننده پاپ از دوسال گذشته با سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند و سعی داشت مراحل درمانی خود را در سکوت خبری جلو ببرد. با انتشار این خبر در فضای مجازی، صحت این خبر تایید شد اما این خواننده سعی داشت با روند درمانی آهسته و با دُز پایین شیمی درمانی،این کار را انجام دهد که عوارض درمان روی ظاهر وی تاثیر نگذارد.

حمید هیراد که به ویژه برنامه «بهار جان» با اجرای محمد علیزاده در شبکه ۵ دعوت شده بود در خصوص بیماری اش صحبت های تکمیلی را مطرح کرد. او همچنین در بخشی از صحبت هایش درباره روند شکل گیری آهنگ «شوخیه مگه» صحبت کرد.

حمید هیراد طی چند وقت اخیر کمتر آهنگی مننشر کرد و تعداد کنسرت هایش نیز کاهش پیدا کرده بود. با این حال کسی گمان نمی کرد که او به بیماری مبتلا شده باشد. نگرانی هواداران این خواننده پاپ وقتی بیشتر می شود که بدانیم طی چند سال اخیر دو خواننده مطرح و جوان یعنی مرتضی پاشایی و بهنام صفوی به دلیل سرطان جان باختند.

حقایقی درباره بیماری سرطان حمید هیراد
حقایقی درباره بیماری سرطان حمید هیراد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا