سبک زندگی

امسال برای شب یلدا چه تیپی بزنیم؟

بسیاری به دنبال مدل لباس مخصوص شب یلدا هستند. شب یلدا؛ نقطه تلاقی پاییز و زمستان و همچنین طولانی ترین شب سال برای ایرانیان اهمیت زیادی دارد. مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن در این شب همراه با خانواده و دوستان و آشنایان امر بسیار متداول و البته پسندیده شب یلداست.

اما خیلی ها دوست دارند در یلدا نوع پوشش خاص و در عین حال متناسب با این شب را داشته باشند. ما در این مطلب پیشنهادهایی به کسانی که می خواهند تیپ جذای در این شب داشته باشند ارائه می دهیم.

با توجه به حال و هوای پاییزی و زمستانی این شب استفاده از لباس هایی با تم رنگی نارنجی و قرمز برای خانم ها و البته ترکیبی از رنگ های مشکی و یا سفید با رنگ زرشکی و نارنجی برای آقایان می تواند مناسب باشد.

خانم هایی که دوست دارند از رنگ های ترکیبی در لباسشان استفاده کنند می توانند از لباس هایی با رنگ سرمه ای و یا سفید استفاه کنند. چوشیدن پیراهن سفید با دامن سورمه ای به همراهالتو قرمز رنگ و یا زرشکی می تواند بسیار جذاب باشد.

همین ترکیب رنگی برای آقایان نیز بسیار جالب خواهد بود. استفاده از شلوار زرشکی و یا گلبهی رنگ با پیراهن هایی به رنگ سفید و یا حتی خاکستری برای این مهمانی مناسب به نظر می رسد.

لباس های فانتزی با موضوع شب یلدا که دارای نمادهایی مثل هندوانه و اناز هستند در این شب طرفداران زیادی دارند. پارچه هایی که چاپ گرافیکی میوه های یلدایی دارند زیاد است و می توان با آنها لباس های شیک و جذابی حتی برای کودکان دوخت.

پیراهن سبز با اکسسوری های قرمز رنگ

می‌توانید برای شب یلدای امسال خود یک پیراهن سبز را با اکسسوری‌های قرمز ست کنید. از آنجا که امسال پارچه گیپور در میان انواع پارچه بسیار مد و پرطرفدار شده می‌توانید یک پیراهن گیپور سبز را با کیف دستی قرمز یا کفش قرمز و یا حتی یک کمربند قرمز ست کنید تا یک استایل رسمی و جذاب برای شب یلدا داشته باشید.

لباس مناسب شب یلدا

بلوز قرمز + دامن کوتاه سبز

یکی از ساده ترین و جذاب ترین ست های ممکن برای شب یلدا، ست یک بلوز ساده قرمز با دامن سبز است. این استایل در عین مینیمال بودن، بسیار جذاب و خاص می باشد.اگر از دامن های کوتاه استفاده می کنید، به دلیل سرمای هوا می توانید از ساپورت های مشکی یا رنگ پا استفاده کنید. 

سرهمی سبز + اکسسوری قرمز

برای اینکه در کنار تمام افرادی که در شب یلدا قرمز پوشیده اند بدرخشید، می توانید از یک سرهمی سبز رنگ استفاده کنید. اگر هم به سرهمی علاقه ندارید، می توانید از یک بلوز و شلوار سبز رنگ استفاده کنید. در نهایت هم می توانید از اکسسوری های قرمز رنگ استفاده کنید. با این استایل در عکس های شب یلدا، متفاوت ترین فرد جمع خواهید بود. 

لباس مناسب شب یلدا

بلوز سفید با شلوار سبز

اگر می‌خواهید میزان استفاده از رنگ قرمز را در پوشش خود به حداقل برسانید می‌‌توانید از رنگ سبز و سفید در کنار هم استفاده کنید. به طور مثال اگر تیپ اسپرت مد نظر شما است می‌توانید یک بلوز سفید را با شلوار سبز ست کنید و در کنار از یک کلاه یا یک کیف دستی کوچک قرمز استفاده کنید. در عین سادگی و اسپرت بودن این تیپ می‌تواند گزینه مناسبی برای جشن شب یلدا باشد.

لباس مناسب شب یلدا

ست کردن کت و شلوار قرمز با پیراهن سفید

اگر جسارت این را پیدا کرده‌اید که یک تیپ شاد و جذاب قرمز رنگ برای مراسم شب یلدا امسال خود داشته باشید می‌توانید کت و شلوار خود را با یک شومیز سفید رنگ ست کنید و در کنار از یک جفت کفش پاشنه‌دار سفید و یا مشکی استفاده کنید تا یک تیپ کاملا مجلسی و رسمی داشته باشد. ترکیب رنگ سفید با قرمز باعث می‌شود تا کمی از جلب توجه رنگ قرمز کم شود و تیپ شما حس و حال ملایم‌تری داشته باشد. 

لباس مناسب شب یلدا

کت سبز + دامن قرمز

شاید باور نکنید، اما ترکیب رنگ سبز و قرمز، کاملا جذاب است و به هیچ عنوان شما را مضحک و خنده دار نخواهد کرد؛ در عین حال مناسب ترین استایل برای شب یلدا می باشد. تنها کافی است تا کمی جسارت داشته باشید و یک کت یا بلوز سبز رنگ را با یک دامن جذاب قرمز ست کنید.

پیراهن کوتاه قرمز 

پیراهن کوتاه قرمز با یک کیف دستی مشکی یکی از بهترین گزینه ها برای دختر خانم های جوان و شیک پوش است. می توانید این استایل زیبا و جذاب خود را با یک کفش مشکی و گوشواره کامل کنید.

لباس مناسب شب یلدا

شومیز قرمز + شلوار جین

اگر برای شب یلدا به یک جمع کوچک خانوادگی دعوت شده اید، می توانید از یک شومیز قرمز به همراه یک شلوار جین روشن استفاده کنید. شومیز قرمز یک لباس مناسب شب یلدا بوده و شلوار جین نیز بسیار راحت و زیبا می باشد. این استایل در عین سادگی، یکی از جذاب ترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید. 

لباس مناسب شب یلدا

شومیز قرمز و دامن کوتاه مشکی

اگر جزو افرادی هستید که بلوز به تن تان می آید بهتر است از یک شومیز قرمز به همراه یک دامن مشکی استفاده کنید و از همسرتان هم بخواهید به همین شیوه لباس به تن کند. این ست جذاب اگر با گردنبند مروارید مشکی، ناخن های لاک زده قرمز و کفش های مشکی ست شود، شما را به طرز شگفت آوری خیره کننده خواهد کرد.

از اکسسوری های یلدایی استفاده کنید

اگر میانه ای با لباس های طرح دار یا رنگی رنگی ندارید میتوانید همان لباس های مشکی یا سنگین رنگین خود را با اکسسوار یلدایی مثل پاپیون ، گل سینه ، گل سر ، دستبند با رنگ بندی و طرح هایی یلدایی حس و حال متناسب با شب چله ببخشید . 

طراحی ناخن شب یلدا

طراحی ناخن برای مهمانی های رسمی یکی از کارهای جالبی است که می توانید انجام دهید. دست بر قضا تعداد طراحی هایی که برای این شب وجود دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید بسیار زیاد است.
برای شب یلدا می توانید دو مدل طراحی ناخن داشته باشید یکی مدل انار و دیگری مدل هندوانه. که البته مدل هندوانه طراحی های بیشتری دارد و معمولا از این طرح استفاده می کنند. برای طراحی کردن ناخن های تان با طرح هندوانه می توانید کاملا راحت و آسوده در خانه تان مشغول به کار شوید.

در اولین قدم کافیست روی ناخن های تان یک بار براق کننده بزنید و روی آن را با لاک قرمز بپوشانید. حالا نوبت پوست هندوانه می رسد که سبز رنگ است. قسمت بالایی ناخن تان را با رنگ سبز پررنگ پر کنید و اجازه بدهید کاملا خشک شود. حالا برای اینکه رگه های سبز رنگ هندوانه را کاملا روی ناخن تان مشخص کنید باید از لاک سبز پررنگ کمک بگیرید.
برای این کار یک قلموی ساده که آن را خیلی لازم ندارید بردارید و به رنگ سبز پررنگ آغشته کنید و همانطور که در تصویر می بینید آن را نوک ناخن تان بکشید تا رگه های سبز پررنگ روی آن نمایان شود. حالا نوبت می رسد به پوست سفید داخل هنداوانه که با یک لاک طراحی نازک سفید رنگ می توانید آن را هم به طراحی ناخن تان اضافه کنید.
نهایی ترین کار شما اضافه کردن تخم های هندوانه با لاک سیاه روی قسمت قرمز زنگ است. این دانه ها را به شکل بیضی های کوچک و با فاصله از هم روی ناخن تان بکشید و اجازه بدهید تمام آن ها خشک شود. در نهایت هم با یک برق ناخن با کیفیت به هنداونه تان کمی رنگ و لعاب بدهید.
اگر این یلدا، اولین شب یلدای شما است قطعا با این فرم برای همیشه در خاطر همه به عنوان عروس باسلیقه ماندگار خواهید شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا