چهره هاسلبریتی ایرانی

خاطره آخرین ساعات زندگی خشایار الوند از زبان سیروس مقدم

مجله اینترنتی کولاک: هنوز بسیاری از دوستان و همکاران خشایار الوند مرگ این نویسنده را باور ندارند. الوند در روزها و ساعات آخر قبل از مرگ مشغول نوشتن و تکمیل فیلمنامه تله فیلم پایتخت با همکاری محسن تنابنده بود. سیروس مقدم کارگردان پایتخت با حضور در برنامه “درجه یک” در خصوص آخرین ملاقاتش با الوند چنین گفته است:

 

من چند وقت پیش به این برنامه دعوت شدم و قرار بود بیایم اینجا تا خبر یک عیدی را به مردم بدهم خبر ساخت یک اپیزود که توسط محسن تنابنده و خشایار الوند در حال نگارش بود.

وی با اشاره برای برنامه‌ریزی برای تولید این اپیزود ویژه ادامه داد: امروز قرار بود دورخوانی آخر این سریال انجام شود و می‌خواستیم فردا صبح ۱۱ اسفند اولین سکانس را از جاده کلید بزنیم.

مقدم با اشاره به آخرین جلسه با خشایار الوند توضیح داد: ما چهارشنبه شب هشتم اسفند تا ساعت ۲۱:۳۰ در دفتر در کنار هم بودیم و او ۵۰ درصد از فیلمنامه این تک قسمت را تحویل داد. ما آن شب درباره تست گریم و چگونگی طراحی لباس‌ها هم صحبت کردیم، آن شب درباره این موضوعات حرف زدیم و خیلی خندیدیم و بعد او رفت تا فوتبال ببیند و صبح به دفتر بیاید.‌

کارگردان «پایتخت» اضافه کرد: قرار بود پنجشنبه نهم اسفند ساعت ۸ صبح سرویس دنبال او برود و به دفتر بیایند و کسی که رفته بود خبر داد که چه اتفاقی رخ داده است. سپس ما به بیمارستان نیکان رفتیم و دیدیم که خبر صحت دارد.

کارگردان سریال‌های «نرگس» و «مدینه» در بخش دیگری به کارنامه خود اشاره و درباره شایعاتی از این قبیل که عزت‌الله ضرغامی و یا دیگران پارتی او بوده‌اند، گفت: من کارم را با کارهای خیلی کوچک، با دستیاری صحنه در «دایی جان ناپلیون» شروع کردم. در این مدت از کارگری صحنه تا دستیار گریم و عکاسی هرچیزی را تجربه را کردم تا وقتی پشت دوربین قرار می گیرم فقط به عنوان رییس ظاهر نشوم و به عنوان کمک کننده در امور صحنه فعالیت کنم.

وی در پایان عنوان کرد: صداوسیما این فرصت را در اختیارم گذاشت تا اولین اثرم را در سال ۶۸ بسازم و بعد اولین سریال ورزشی را با نام به سوی افتخار تولید کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا