تلویزیون

خبر ناراحت کننده دیگر برای طرفداران عادل: فردوسی پور؛ نه گزارش نه اجرای فوتبال ۱۲۰

در حالیکه طی هفته گذشته شایعه بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون برای اجرای برنامه فوتبال ۱۲۰ از شبکه ورزش شنیده می شد، اما این شایعه از سوی برخی از مدیران تلویزیون تکذیب شد. هر چند با توجه به روحیات عادل فردوسی پور بعید بود او با این بخواهد با این برنامه به تلویزیون باز گردد.

اجرای فوتبال 120 توسط فردوسی پور تکذیب شد
اجرای فوتبال ۱۲۰ توسط فردوسی پور تکذیب شد

در همین خصوص احسان شیعه مدیر شبکه ورزش در گفت‌وگویی گفت: «براساس قراردادی که با عادل فردوسی‌پور داریم، حمید محمدی اجرای برنامه فوتبال ۱۲۰ را در فصل آینده برعهده خواهد داشت و تغییری در مجری نخواهیم داشت.»

مدیر شبکه ورزش در ادامه گفت: «آیتم‌ها، همان آیتم‌های گذشته هستند، اما محتوا ممکن است که تفاوت داشته باشد.»

او درباره پخش لیگ‌های اروپایی گفت: «سعی می‌کنیم بازی‌های زیادی را پوشش دهیم و تا حد امکان بازی‌های لژیونرها را پوشش خواهیم داد. باتوجه به سیاست‌های کلی صداوسیما و شبکه سه، احتمالا یک سری از بازی‌های دیگر را هم در شبکه ورزش پخش کنیم.»

او در پاسخ به سوال درمورد حرف‌های جواد خیابانی مبنی بر بازگشت عادل به‌عنوان گزارشگر گفت: «اجازه دهید که من اظهارنظری درمورد این موضوع نداشته باشم.»

چند روز قبل تر از این حاشیه هم جواد خیابانی در گفتگوی تلویزیونی مدعی شده بود عادل برای گزارش بازی های فوتبال به تلویزیون باز خواهد گشت اما این خبر هم از سوی نزدیکان این مجری و گزارشگر محبوب تکذیب شد. عادل فردوسی پور چند ماه قبل و بعد از دریافت جایزه بهترین مجری از دیدگاه مردمی توسط فروغی مدیر شبکه ۳ از کار بر کنار شد و به نظر نمی رسد دست کم با وجود او و برخی دیگر از مدیران در سیما وی بتواند به تلویزیون باز گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا