سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت آخر سریال آخر خط + دانلود آخرین قسمت سریال آخر خط

خلاصه داستان قسمت آخر سریال آخر خط همچنین دانلود آخرین قسمت سریال آخر خط به کارگردانی علی مسعودی و بازی علی صبوری همچنین اطلاعات تکمیلی در این مطلب. سریال آخر خط اولین کارگردانی جدی علی مسعودی (مشهدی) در عرصع سریال سازی بوده است. این سریال با استقبال نسبی روبه رو شد.

مجموعه آخر خط با مضمونی کمدی و بسیار طنز داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل ارتکاب جرمی به زندان می‌افتند و از آنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که …

آخرین قسمت از این سریال را می توانید در ویدیو بالا مشاهده کنید. علی مسعودی بعد از این کار به سراغ ساخت سریالی برای عید نوروز خواهد رفت.

شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری و مهران رجبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال آخر خط در ۳۰ قسمتبه کارگردانی علی مسعودی (مشهدی) برای شبکه سه ساخته شده و لوکیشن های آن در در تهران، لبنان و سوریه تصویربرداری شده است

علی مسعودی معروف به علی مشهدی، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس مجموعه های طنز تلویزیونی است که کار خود را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۴ شروع کرد و در طول این سال‌ها داستان و فیلم‌نامه مجموعه‌هایی چون «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» را نوشته است.

عوامل سریال آخر خط

دیگر عوامل سریال آخر خط  عبارتند از: کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی،  تهیه‌کننده: مجید میرخان، مدیر تولید: شکیل مظفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی، مدیر صدابرداری : محمد شیوندی، صدابردار: حامد شیوندی، فیلمبرداران: مرتضی نجفی و امیرمحمد قربانخانی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه : محسن غلامی، طراح لباس : زهره رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، منشی صحنه :مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: فاطمه بانک، نورپرداز: حسن زارعی، مسئول فنی: حمیدرضا حکیم الهی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا