چهره هاسلبریتی ایرانی

دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت کیست؟ + عکس

دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت است. دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر نامدار ایرانی است و به خاطر چهره اش از مدلینگ وارد بازیگری شده و حالا تلاش دارد جا پای شهرت و اعتبار پدرش بگذارد.

دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت
دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

دارا حیایی ۱۱ شهریور سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. او تنها فرزند امین حیایی از همسر اولش مونا بانکی پور است، هر دو پدر و مادر دارا بازیگران صاحب نامی هستند ولی مادرش سالهاست بازی نکرده است. شاید کمتر کسی تا سه، چهار سال پیش فکر می کرد امین حیایی همچین فرزندی داشته باشد، بعد از طلاق او و همسرش در سال ۱۳۷۲ حضانت دارا به مادرش سپرده شد.

مونا بانکی پور بعد از طلاق از بازیگری فاصله گرفت و با پسرش سال ها خارج از کشور زندگی کرد تا اینکه تصمیم گرفت به ایران برگردند. دارا ابتدا به علت چهره اش وارد مدلینگ شد، او مدتی در بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله شرکت مزمز بیشتر دیده می شد. دارا در سال ۹۵ به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور بصورت حرفه ای بعد از تست در کنار پدرش در این فیلم بازی کرد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

دارا در مصاحبه ای گفته بود: “بعد از اولین تجربه به پیشنهاد پدرم در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور پیدا کردم، و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه هستم.”

سریال از سرنوشت با بازی دارا حیایی در نقش هاشم و کیسان دیباج در نقش سهراب از آبان ماه روی آنتن شبکه ۲ سیما می رود.

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا