سریالسریال خارجی

داستان و بازیگران سریال آکوامن پادشاه آتلانتیس + جزئیات و زمان پخش

در این مطلب درباره جزئیات، داستان و بازیگران سریال آکوامن پادشاه آتلانتیس نوشته ایم. سال ۲۰۱۹ بود که فیلم آکوامن به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱.۱۴۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۳۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸۱۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حالا یک سریال انیمیشنی از این فیلم موفق دنیای دی سی (DC) در دست ساخت است. شبکه HBO Max تایید کرد که یک انیمیشن سریالی سه قسمتی از فیلم آکوامن توسط جیمز وان، کارگردان این فیلم در دست ساخت است که این اثر قرار است “آکوامن؛ پادشاه آتلانتیس” (آکوامن: پادشاه آتلانتیس) نام داشته باشد و وان نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.

داستان و بازیگران سریال آکوامن پادشاه آتلانتیس
داستان و بازیگران سریال آکوامن پادشاه آتلانتیس

سریال “آکوامن؛ پادشاه آتلانتیس” یک مینی سریال سه قسمتی است که توسط استودیوی انیمیشن‌سازی برادران وارنر ساخته خواهد شد که قرار است به روزهای اول پادشاهی آکوامن بپردازد و بررسی کند و نشان دهد که انجام این کار حداقل در روزهای اول آسان نیست و از طرفی او باید با برادر شیطانی و ناتنی خود که سعی دارد تا آتلانتیس را دوباره باز پس بگیرد و همچنین موجودات باستانی که مشکلات زیادی برای ساکنان زیر دریا ایجاد کرده و از خطرات همیشگی زیر دریا هستند،‌ نیز مواجه شود. اگر آکوامن می‌خواهد که ثابت کند فرد درستی برای این کار است، او باید مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرد و همچنین به توصیه‌های ولکو و مرا نیز اعتماد کند و همچنین شاهد بررسی علاقه آکوامن و مرا به یکدیگر نیز خواهیم بود. سارا آبری، رئیس برنامه‌های اورجینال شبکه HBO MAX در بیانیه منتشر شده گفت:

به گزارش زومیت، این مجموعه DC یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین شخصیت‌های این مجموعه است که دارای داستان‌های پویایی نیز هست. پس از موفقیت این فیلم برادران وارنر در گیشه، ما مطمئن هستیم که انیمیشن “آکوامن؛ پادشاه آتلانتیس” یک برنامه جالب دیگر برای برنامه‌های خانوادگی و کودکانه ما خواهد بود.

ویکتور کورترایت با سابقه کار روی انیمیشن Thundercats Roar و مارلی هالپرن گریزر با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Batman vs Teenage Mutant Ninja Turtles (بتمن در برابر لاکپشت‌های نینجا)، به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال “آکوامن؛ پادشاه آتلانتیس” حضور دارند. این سریال انیمیشن سومین پروژه مشترک وان با DC است که علاوه‌بر این پروژه و فیلم آکوامن، او به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) نیز حضور داشته است.

در حال حاضر فیلم “آکوامن”۲ (آکوامن ۲) برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده که انتظار می‌رود وان برای کارگردانی این فیلم بازگردد. همچنین فیلم The Trench (ترنچ) که یک فیلم فرعی براساس موجودات شرور فیلم آکوامن است، نیز در دست ساخت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا