موسیقیموسیقی ایران

دانلود تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه یک با صدای فرزاد فرخ + شعر و متن آهنگ

دانلود تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه یک با صدای فرزاد فرخ با کیفیت بالا در این مطلب. همچنین شعر و متن آهنگ جدید فرزاد فرخ را اینجا بخوانید. شبکه یک سیما ویژه برنامه نوروزی خود را با اجرای علی ضیا از ۲۴ اسفند تا یک فروردین با رویکرد امیدبخشی و شادی برای مردم ایران تدارک دیده است که تیتراژ این ویژه برنامه را فرزاد فرخ خواننده پاپ می‌خواند.

تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه یک با صدای فرزاد فرخ
تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه یک با صدای فرزاد فرخ

نام اصلی اش فرزاد امید فرخی فرد شیرازی است. فرزاد در شیراز بدنیا آمده پدرش اهل شیراز و مادرش آبادانی است. این خواننده در حال حاضر ساکن تهران است، او حدود ده سالی نیز در آبادان زندگی کرده است.

فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با کلاس های گیتار آغاز کرد، بعد از مدتی به سمت پیانو رفت و در نهایت شروع به آهنگسازی و ملودی کرد و آروم آروم به سمت ساخت آهنگ برای خوانندگان همتراز شد.

فرزاد فرخ درباره شروع دوران خوانندگی خود گفته است:

«اون موقع کلا ارتباط زیادی با خوانندگی نداشتم، ولی ساختن رو دوست دارم یعنی تولید آهنگ را خیلی دوست دارم، چون ترانه و ملودی رو خیلی کار کردم، خیلی دوست دارم نوشتن رو …

خیلی کار درست کردم و همیشه میگفتن چرا خودت نمیخونی، وقتی اتود یکاری رو میخوندم میگفتن این اتود از کار اصلی که خواننده میخونه خیلی بهتره، با همین تشویقات بود که دوره های سولفژ صدا را دید و وارد حوزه خوانندگی شد.»


⇐ برای شنیدن آهنگ های بیشتر به لینک های دانلود ۱۰ آهنگ برتر هفته و دانلود آهنگ جدید مراجعه کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا