سرگرمی

دانلود عکس پروفایل ۱۳ بدر در خانه می مانیم + عکس نوشته سیزده به در در خانه بمانیم

دانلود عکس پروفایل ۱۳ بدر در خانه می مانیم همچنین جدیدترین عکس نوشته سیزده به در در خانه بمانیم و اس ام اس هاس سیزده بدر کرونایی در این مطلب. ۱۳ بدر امسال رنگ و بوی خاصی نسبت به سال های قبل دارد. این ۱۳ بدر همه مجبوریم در خانه بمانیم تا ویروس کرونا یاعث مرگ هموطنانمان نشود. در این مطلب جدیدترین عکس نوشته های راجع به کمپین #۱۳ بدر در خانه می مانیم را منتشر کرده ایم.

عکس پروفایل ۱۳ بدر در خانه می مانیم
عکس پروفایل ۱۳ بدر در خانه می مانیم

سیزده بدر امسال برای حفاظت از جان خود و عزیزانمان در خانه می‌مانیم. اگر می‌خواهیم روز‌های شاد و خوشی در سال‌های آینده در کنار خانواده داشته باشید امسال را در خانه بمانیم.

عکس پروفایل ۱۳ بدر
عکس پروفایل ۱۳ بدر

آمار‌های منتشر شده از سوی سازمان بهداشت جهانی بسیار نگران کننده است و شیوع ویروس کرونا مرز، تاریخ و جغرافیا، قومیت و قدرت اقتصادی را نمی‌شناسد.

سیزده بدر در خانه بمانیم تا از ویروس کرونا در امان باشیم.رفتن به دامان طبیعت در روز سیزده بدر، رسمی کهن در میان ایرانیان و شیرازی‌ها است، اما امسال با شیوع ویروس کرونا نوروز رنگ دیگری گرفته است. سیزده بدر امسال برای حفاظت از جان خود و عزیزانمان در خانه می‌مانیم.

اگر می‌خواهیم روز‌های شاد و خوشی در سال‌های آینده در کنار خانواده داشته باشید امسال را در خانه بمانیم.در ادامه این مطلب از ایران ناز عکس نوشته های سیزده بدر  در خانه بمانیم را برایتان گردآوری کرده ایم .امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد .


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: عکس نوشته های جالب، عکس نوشته های خاص، عکس پروفایل جالب، عکس پروفایل جدید، عکس پروفایل خاص،مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا