کلیپ داغ

دانلود پشت صحنه سریال نون خ ۲ + ویدیو بازیگران در پشت صحنه نون خ ۲

دانلود پشت صحنه سریال نون خ ۲ همچنین ویدیو بازیگران در پشت صحنه نون خ ۲ به همراه تصاویر جالبی از ضبط سکانس های فصل دوم سریال طنز نون خ. شنبه شب ( ۳ خرداد) ساعت ۱۵ : ۲۲ پشت صحنه سریال طنز «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی از شبکه یک پخش می شود.

این سریال قرار بود در ۲۵ قسمت و در ماه مبارک رمضان پخش شود، اما پخش آن زودتر انجام می شود و از بیستم فروردین روی آنتن شبکه یک سیما می رود.  مهدی فرجی درباره تغییر زمان پخش و تعداد قسمت های این سریال توضیح داد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بازیگران و عوامل این سریال تصمیم گرفتیم تا تصویربرداری و تولید آن را پیش از نوروز به اتمام برسانیم.

از سوی دیگر با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم بیشتر در منازل حضور دارند و سازمان صدا و سیما تصمیم گرفت تا پخش این سریال را زودتر از موعد و از نیمه شعبان آغاز کند و فصل دوم سریال «نون خ» به جای ماه مبارک رمضان در هفته های پایانی ماه شعبان پخش شود.

پشت صحنه سریال نون خ ۲
پشت صحنه سریال نون خ ۲

در این سریال بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و … به ایفای نقش پرداختند.

داستان سریال نون خ درباره نورالدین خانزاده صاحب کارخانه فرآوری تخمه است که محصول تخمه همشهری هایش را میخرد تا به ترکیه بفرستد اما در این میان مشکلاتی رخ میدهد که داستان سریال نون خ را شکل میدهد.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون خ در خصوص جزئیات این سریال طی مصاحبه ای به نکات جالبی اشاره کرد که آن را می خوانید:

به دنبال استقبال از ساخت مجموعه طنز ایرانی که به اقوام و آداب و رسوم توجه داشته از قسمت پنجم خواستند فصل دوم “نون.خ” ساخته شود. شخصیت های اصلی “نون.خ” در فصل دوم حضور دارند و قومیت موردنظر ما هم همان کردها خواهند بود. ولی اینکه قصه به کجا می رسد و چه شخصیت های جدیدی اضافه می شوند باید منتظر شروع سریال باشیم.

یکی از اتفاقات جالب توجه در سریال‌های  تلویزیون، خارج شدن از فضای آپارتمانی و اهمیت به گویش‌ها، آداب و رسوم و اقوام ایرانی است که در سریال «نون. خ» بسیار مشهود است.

وی با اشاره به اینکه سریال ما به سطح عمومی و متوسط زندگی مردم نزدیک است و مسائل روز  مردم را مطرح می‌کند عنوان کرد: تقریباً عموم بازیگران ما در سریال و لوکیشن‌های موجود به سطح زندگی مردم بسیار نزدیک و شبیه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا